Vdub Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 ik probeer mn zelfgeschoten avi's naar de DB te streamen, voorheen met Vista lukte dat, nu met W7 krijg ik de foutmelding in VLC als deze opstart na het aanklikken van File in de streampagina van de DB: Unable to open 'C:\fakepath\race1.avi' Wat doe ik nu verkeerd? ipdressen zijn onveranderd..
dAF2000 Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Ik heb maar 1 keer eerder van dit probleem gehoord (http://www.pli-images.org/forum/viewthre...564#post_111564) maar er geen oplossing voor gevonden. 't Is niet iets wat vaak voorkomt dus.
powertool Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Probeer het eens via de compatibilteit mode: Ga naar de VLC icoon - druk op je rechter muisknop - Kies compatibiliteits modes - kies Windows Vista of XP. Zet ook een vinkje bij: Dit programma als Adminstrator uitvoeren. Je geeft zelf aan dat het met Vista heeft gewerkt, meestal heeft dit te maken met rechten. Suc6 Piet Dreambox 7020 - PLI - CCcam - 80 Gig HD - ASTRA 19,2 + 28,2 - Rytec EPG
Vdub Geplaatst: 2 november 2009 Auteur Geplaatst: 2 november 2009 die heb ik allebei aan staan, ben zelf geen windows leek, wel een linux leek..
powertool Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Gebruik je dezelfde VLC als voorheen? PLI instructie gaat over versie 0.8.6. Dreambox 7020 - PLI - CCcam - 80 Gig HD - ASTRA 19,2 + 28,2 - Rytec EPG
Vdub Geplaatst: 12 november 2009 Auteur Geplaatst: 12 november 2009 ik heb zowel die 0.8.6 alsmede nieuwere versies geprobeerd. Allen dezelfde melding.
Vdub Geplaatst: 22 november 2009 Auteur Geplaatst: 22 november 2009 Om e.o.a. vage reden werkt de VLCfrontend via de blauwe knop op de DB nu ineens en kan ik zowaar mn HD browsen, dit heb ik nooit werkend gehad en is voor mij voldoende om de films te kunnen kijken.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen