Gast MiLo Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Deze versie zou het probleem moeten oplossen dat hij (soms) maar een source ophaalt en er dan mee ophoudt. Verder een paar kleine interne verbeteringen. Helaas geen grote... Verder zitten er Rytec's channels en sources van vandaag in. Package staat ook in de MiLo feed. enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_0.9.11-r12_all.ipk.zip
klaas Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Het gaat nu goed inderdaad. Bedankt voor de service maar weer. Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo
spongebob Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 heel erg bedankt milo! echter een klein vraagje: moeten die 4 pythons ook telkens opnieuw geinstalleerd worden als ik er een nieuwe versie inknal?? dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47 visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28 TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat
Golfdiesel Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Is het de bug die er voor zorgt dat als je handmatig importeert hij altijd maar één source binnen haalt? Ik moet om zowel BE/NL als UK binnen te halen elke keer naar de sources gaan om eerst de ene aan en de andere uit te zetten en daarna omgekeerd. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
aardbeì Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 @Milo meerdere sources doet het nu zo te zien ook goed, ook op een unpatched image trouwens. 1 issue zit er nog wel in voor de unpatched images, rond middernacht vallen er consequent gaten in de epg, ik heb de indruk dat dit geintroduceert is rond het moment dat je je met epgdat.py hebt beziggehouden maar kan me vergissen mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Kowalski Geplaatst: 2 november 2009 Geplaatst: 2 november 2009 Bedankt! Na de NL/BE wordt nu ook UK netjes geïmporteerd. Hiermee is mijn probleem dus opgelost. Nog een kleine wens voor een volgende update: zou het mogelijk zijn om de sources en channels vanuit de applicatie te updaten (bijv. via een update knopje)? Dat bespaart weer het downloaden van de recente files en het per FTP in de Dreambox zetten (liever lui dan moe ). Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Gast MiLo Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Origineel bericht van: spongebob echter een klein vraagje: moeten die 4 pythons ook telkens opnieuw geinstalleerd worden als ik er een nieuwe versie inknal? Nee hoor, die hoeven maar eenmalig (en dan nog alleen maar als installeren zonder die ipks niet lukt)
Gast MiLo Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Origineel bericht van: Frank67 zou het mogelijk zijn om de sources en channels vanuit de applicatie te updaten (bijv. via een update knopje)? Natuurlijk kan dat, misschien kan ik met Rytec nog wel iets slims uitwerken om de channels automatisch bij te werken zonder zijn server al te veel te belasten.
allez l'om Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 @milo: is het mogelijk om in de interface een optie te bouwen waarin je kan kiezen waar de epg moet worden opgeslagen, bv op de hdd of usb stick? Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Gast MiLo Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 De EPG wordt -uiteindelijk- altijd in RAM opgeslagen. De plugin gebruikt alleen tijdelijk de harddisk (of CF) ruimte, om de webserver minder te belasten. De plugin detecteert zelf welke locatie het best geschikt is, en heeft een voorkeur voor de harddisk omdat die sneller, groter en slijtvaster is dan CF of USB. Als er geen harddisk, CF of USB aanwezig is, dan valt hij terug op RAM, wat minder wenselijk is. Als je image geen "oudeis" patch (MiLo/PLI) heeft dan MOET de tussentijdse epg.dat op de harddisk gezet worden.
Kabeltje87 Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: Frank67 zou het mogelijk zijn om de sources en channels vanuit de applicatie te updaten (bijv. via een update knopje)? Natuurlijk kan dat, misschien kan ik met Rytec nog wel iets slims uitwerken om de channels automatisch bij te werken zonder zijn server al te veel te belasten. Lijkt mij ook nuttig. Echter één opmerking: dit moet een optie blijven die de gebruiker kan activeren. Geen automatische update graag AUB. Reden: sommigen verkiezen de channels te editten. En als die dagelijks door een automatische update overschreven wordt, is dit niet zo wenselijk. Dank bij voorbaat. Willy ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED*
Gast shoenix Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Ik kan niets ander zeggen dan Hulde voor deze plugin en de site van Rytec! Goed werk!
hemertje Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 PS. volgens bronnen zou de EPG van Canaldigitaal weer gevuld moeten zijn! DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
DeBeek Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Origineel bericht van: hemertje PS. volgens bronnen zou de EPG van Canaldigitaal weer gevuld moeten zijn! Voor hoelang. ?? Hou het wel op de xmltv plugin.
Golfdiesel Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Origineel bericht van: hemertje PS. volgens bronnen zou de EPG van Canaldigitaal weer gevuld moeten zijn! Ze lijken overigens wel op Mercedes daar, als er een structureel probleem is dan is de schuldige altijd de fabrikant van het bepaalde onderdeel en ligt het nooit aan Mercedes zelf :-) Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen