Gast calculator Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 ‘Scherp in HD’. Dat is het leidend motto voor de publiekscampagne van ASTRA en CanalDigitaal die medio november van start zal gaan. Via spots op regionale televisie, radio en advertenties in dagbladen zullen de voordelen van HDTV via de satelliet breeduit onder de aandacht worden gebracht. De focus van de campagne zal gericht zijn op de Olympische Winterspelen in Vancouver, een evenement dat via diverse ASTRA-zenders in haarscherp HD zal worden uitgezonden. Afgelopen vrijdag 30 oktober vond de lancering en presentatie van de campagne plaatsin het Thialf-stadion te Heerenveen, voorafgaand aan de start van het NK Afstanden schaatsen. Ook Syb van der Ploeg, bekend als zanger van ‘De Kast’, was bij de bijeenkomst aanwezig zijn om de door hem geproduceerde tv-spot te presenteren. http://www.nederland.broadbandtvnews.com/?p=1170
Golfdiesel Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Gaan we dan scherp beeld krijgen bij CD? Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Littlesat Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Dat is er al..! Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
W3ird_N3rd Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Volgens mij is de Beagle nog net zo wazig als vóór de invoering van HD. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Littlesat Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Beagle is inderdaad nog niet scherp... Tja ze mogen er geen schakel kanaal van maken en er is nog geen transponder omgebouwd naar DVB-S2/MPEG-4 Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Pjotrb Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Origineel bericht van: calculator ‘Scherp in HD’. Dat is het leidend motto voor de publiekscampagne van ASTRA en CanalDigitaal die medio november van start zal gaan. Zo lang CD nog weinig knaps in HD brengt moeten we "leidend motto" maar zien als "misleidend motto". 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
Apple740 Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Van alle Nederlandse HD zenders alleen NL3-HD uitzenden en dan deze campagne starten, dan moet je toch wel een flinke plaat voor je kop hebben zitten.
Littlesat Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Daar gaan we weer.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast aart44 Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Origineel bericht van: Apple740 Van alle Nederlandse HD zenders alleen NL3-HD uitzenden en dan deze campagne starten, dan moet je toch wel een flinke plaat voor je kop hebben zitten. Ja het blijft een herhaling van zetten om nu elk topic weer om te buigen naar steeds hetzelfde heeft ook niet veel zin. Het hele HD gedoe interesseert me net zo veel dat ik weer een SD ontvanger er bij heb gekocht ondanks dat ik twee HD ontvangers heb.
hugogertie Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Ik denk dat ze scherp inzetten met BBC HD, Eurosport HD etc...... Niet zo scherp NED-HD........en natuurlijk het pakket HAAAAAA-DEEEEEEE van CD. Het begrip HD is bij CD net zoals het begrip EPG VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
Littlesat Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 De EPG is na 6 weken OK... Einde van deze soap, maar uiteraard schandalig dat het zo lang geduurd heeft.(6 weken, tjonge jonge wat een drama) SES Astra en CDS hebben nu een HD campagne. Mag daar eens iets positiefs in gezien worden. En heus HDTV is een TV evolutie. Over een jaar of 2-3 zijn alle belangrijke zenders in HD. En als er dan nog een op Nederland gerichte satelliet provider bestaat -ook- via de satelliet. De enige provider die dan het nakijken heeft is Digitenne, uiteraard kunnen die dan wel uitwijken naar IPTV. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
GHP Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Digitenne? Wat is dat? Iets van KPN... nog steeds niet beschikbaar waar ik woon. Wie weet gaat CDS iets doen van de ene op andere dag waar iedereen de mond van open valt DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4 DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4 WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2
Gast 44piet Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Origineel bericht van: GHP Digitenne? Wat is dat? Iets van KPN... nog steeds niet beschikbaar waar ik woon. Wie weet gaat CDS iets doen van de ene op andere dag waar iedereen de mond van open valt Nou is het zo met digitenne dat ze met de beschikbaarheid ,de norm hanteren dat het met binnenantenne te ontvangen moet zijn.En dat heeft ze gelijk de slechte naam bezorgd die ze hebben, en alhoewel ze een mindere beeld kwaliteit hebben , Is met een goede buitenantenne een storingsvrij beeld in het hele land wel te krijgen . Net als dat met analoog ook wel wou
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen