Ga naar inhoud

[Satelliet] Canal start nieuwe campagne: S C H E R P .......I N.......H D

Aanbevolen berichten

Gast calculator
Geplaatst:

6 HD zenders op één transponder?

Dat zal me een mooi beeld geven zeg ...............

• Reacties 252
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Geen problemen hier met 6 HD zenders op 1 transponder. De bitrates in vergelijk met Sky-UK zijn echt niet lager (op sportwedstrijden na). En zeker als de transponder op een moderne satelliet wordt omgezet binnenkort dan kan er aan de parameters van deze transponder gesleuteld worden en komen er ruim 10 Mbit/sec bij....

Citaat:

Als ze dat dan toevoegen in dezelfde pakketten als waar de SD-varianten inzitten. En de prijs niet verhogen. En dan zou het zomaar kunnen dat ik ga overwegen weer een abonnement te nemen.

Dit zijn allemaal zenders die je met het SetTop pakket kunt kijken. Denk jij nu echt dat CDS het voor 5.83 per maand kan maken om een transponder bij te huren??

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast calculator
Geplaatst:

Ik weet niet hoeveel kijkers dit pakket hebben of hoger.

Zelf heb ik het familiepakket en op meerdere toestellen kijken ben ik bij Canal Digitaal dus al aanmerkelijk duurder uit dan bij Ziggo.

De VRT hoort voor mij namelijk gewoon bij een basispakket zoals het bij de kabel ook is.

Gezien de prijs en toch altijd mindere beeldkwaliteit van de Nederlandse zenders dan de kabel vind ik dat Canal Digitaal het niet kan maken Nederlandse zenders in een apart HD pakket te plaatsen. Dan nemen de aandeelhouders maar genoegen met wat minder dividend.

Geplaatst:
Citaat:

vind ik dat Canal Digitaal het niet kan maken Nederlandse zenders in een apart HD pakket te plaatsen.

Waarom kan UPC het dan wel maken?
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast calculator
Geplaatst:

UPC kan het ook niet maken.

De praktijken van UPC vind ik helemaal te schandalig voor woorden.

Die Malone is alleen maar er op uit nog rijker te worden dan hij al is. Jaren geleden versprak hij zich al eens een keer dat er woekerwinsten worden gemaakt in Nederland op kabeltelevisie.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat

Dit zijn allemaal zenders die je met het SetTop pakket kunt kijken. Denk jij nu echt dat CDS het voor 5.83 per maand kan maken om een transponder bij te huren??

Hangt van het aantal abonnees af. wink RTL8 zit trouwens in basis.

Op zich zou ik er ook geen problemen mee hebben al ze die zenders in basis stoppen, al vrees ik dan dat je op een glijdende schaal komt - familie, entertainment, top.

Het gaat er vooral om dat CDS ze niet apart in het HD-pakket van €10 stopt.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:
Citaat:

Ik reken er wel op dat dit gaat gebeuren...

Niet voor Nederland 1, 2 en 3 in HD, die blijven gratis, speculeer ik.

Maar RTL4,5,7,8 in HD en SBS, NET5 en Veronica in HD als deze ooit bij CDS komen dan komen die in een HD pakket. Dat zal denk ik ook bij Ziggo en alle andere providers gebeuren. Zo is dat ook al bij UPC (al is de huur van de ontvanger inbegrepen) zelfs al met Nederland 1, 2 en 3 in HD.

Ergens moeten toch de pieken van dat hele HD verhaal vandaan komen...

Aankoop van HD Hollowood materiaal is volgens geruchten 20% duurder, dus daar mogen de commercielen voor gecompenseerd worden en de distributie mag dan dus ook minstends gecompenseerd worden.
Geplaatst:

Maar RTL4,5,7,8 in HD en SBS, NET5 en Veronica in HD als deze ooit bij CDS komen dan komen die in een HD pakket. Dat zal denk ik ook bij Ziggo en alle andere providers gebeuren. Zo is dat ook al bij UPC (al is de huur van de ontvanger inbegrepen) zelfs al met Nederland 1, 2 en 3 in HD.

UPC is een geval apart door de verplichte huurontvanger. De vraag is dan of je aan het betalen bent voor de verplichte snertbox of voor de zenders.

Bij Ziggo ben ik er 99% zeker van dat het gewoon in het basispakket komt.
Citaat:
Ergens moeten toch de pieken van dat hele HD verhaal vandaan komen...

Die komen hier vandaan: Nederland is 10 jaar te laat met het invoeren van HD. HD kost niets meer.

Dat HD-materiaal van Hollywood 20% meer kost kan best, maar die informatie is nutteloos zonder te weten wat de prijsontwikkeling van hollywoodmateriaal in het algemeen is.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

• Moderator
Geplaatst:
Origineel bericht van: W3ird_N3rd

Dat wordt nog een probleem, waarin het komt.

Ik heb het HD pakket, maar kon in het gegin geen Eurosport HD kijken, omdat die niet in het HD pakket zat, maar in het basispakket en hoger.

Na meerdere klachten heeft Canaldigitaal toen toch besloten, Eurosport HD ook toegankelijk te maken voor mensen met een HD pakket.

Op het moment, dat er HD zenders niet toegankelijk zijn voor het HD pakket, denk ik, dat ze het HD pakket kunnen opdoeken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Graag zoals het nu ook is met Eurosport, Ned3 in het basispakket en hoger. HD pakket zou moeten bestaan uit Film en sportzenders en zenders zoals Discovery, National, Animal etc

Dit is mijn mening ongetwijfeld zijn hier ook andere meningen over.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

• Moderator
Geplaatst:

De publieke zenders zijn een uitzondering, omdat ze betaald zijn door oms met overheidsgeld.

Daarvoor mag Canaldigitaal geen extra geld rekenen, door ze in een hoger pakket te stoppen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Citaat:

Waarom heeft Ziggo dan nu nog geen RTL-HD?
Citaat:

Op het moment, dat er HD zenders niet toegankelijk zijn voor het HD pakket, denk ik, dat ze het HD pakket kunnen opdoeken.

Of ze doen hetzelfde als in Duitsland en Engeland wat Sky doet... een HD toeslag en hoe duurder je pakket hoe minder toeslag. Op Nederland 1,2 en 3 in HD na uiteraard.
Geplaatst:
Citaat:

Waarom heeft Ziggo dan nu nog geen RTL-HD?

RTL7/8 HD zit evenmin in het Ziggo HD-pakket. Ik gok dat UPC wat extra centjes naar Luxemburg heeft geschoven om eventjes exclusive te mogen zijn. Ik lees elders weer dat Ziggo niet periodiek extra wil betalen voor RTL HD maar een eenmalig bedrag wil betalen hiervoor. Dat is ook in lijn met RTL HD in het basispakket te willen stoppen.

Geplaatst:
Citaat:

Ik lees elders weer dat Ziggo niet periodiek extra wil betalen voor RTL HD maar een eenmalig bedrag wil betalen hiervoor. Dat is ook in lijn met RTL HD in het basispakket te willen stoppen.

En wat als de aankoop van dat Amerikaanse spul (series, films) zoals er regelmatig verteld word 20% duurder is, gaan dan de advertentiekosten met 20% omhoog of stopt RTL-HD zodra het Ziggo geld op is?

Voor de PO zit dit iets anders, die hebben vooral eigen materiaal en live materiaal en dan kun je het zien als een tegemoetkoming in aanschafkosten van HD spul.

HDTV kost geld, daarom is het moeilijk...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen