Ga naar inhoud

[Satelliet] Canal start nieuwe campagne: S C H E R P .......I N.......H D

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Erik Slagter
CD is dus inderdaad heel goed in marketing :-)

Hoe dan ook, ze hebben het laatste jaar geen aanwas van klanten gekregen. Ze zullen zich dan ook eens achter de oren moeten gaan krabben wat ze daar aan gaan doen.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

• Reacties 252
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Wat loopt iedereen toch te hameren op die HD zenders van de overheid?

Ik bedoel, ned 1,2,3 in HD?? Wat heb je daar nou aan?

Dan kijk je naar slap links geouwehoer in HD, nou sorrie hoor, wat dat betreft schaar ik mij achter de ideologie van Canal Digitaal dat ze die ruimte beter kunnen besteden aan Filmkanalen in HD, of mooie thema kanalen.

Discovery science in HD bijvoorbeeld, mocht dat bestaan.

Die publieke omroepzooi is toch niets om naar te kijken, kom nou!

Nee hoor, laat CD die ruimte maar lekker invullen voor echte zenders zonder politieke indoctrinatie!

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Geplaatst:
Origineel bericht van: drz

Nee hoor, laat CD die ruimte maar lekker invullen voor echte zenders zonder politieke indoctrinatie!

Ja dat is je eigen mening uit de cijfers van het kijk onderzoek komt iets anders uit de bus.
NL1 is de best bekeken zender en op twee komt RTL4 op flinke afstand. laugh
Geplaatst:
Wat loopt iedereen toch te hameren op die HD zenders van de overheid?
Ik bedoel, ned 1,2,3 in HD?? Wat heb je daar nou aan?
Dan kijk je naar slap links geouwehoer in HD, nou sorrie hoor, wat dat betreft schaar ik mij achter de ideologie van Canal Digitaal dat ze die ruimte beter kunnen besteden aan Filmkanalen in HD, of mooie thema kanalen.
Discovery science in HD bijvoorbeeld, mocht dat bestaan.

Eeuhm, ik zou graag willen weten wat er zo links is aan "Tussen kunst en kitch", een voetbalwedstrijd, een concert of de Beagle.

En "de ideologie van Canal Digitaal dat ze die ruimte beter kunnen besteden aan Filmkanalen in HD"? Bij mijn weten heeft CDS nog niet één filmkanaal in HD. Sterker nog, het door jou zo gehaatte Nederland 3 HD en één HD zijn de enige HD zenders van CDS waar ooit per ongeluk een film in HD op kan worden uitgezonden.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:

Nou, het is maar wat je smaak is.

Je noemt toevallig wel even net de programma's die niet politiek getint zijn.

Met jou is het geen discussieren dus... pvda stemmer mag ik aannemen?

Hoe dan ook, ik heb zelf gewerkt bij een orgaan die kijkcijfers bijhoud en je mag gerust weten dat er lang niet zoveel mensen naar de publieke omroep kijken als men wil doen geloven.

Verder is mijn persoonlijke mening dat de publieke omroep, op het journaal na, de boel mag sluiten.

Origineel bericht van: aart44

Ja dat is je eigen mening uit de cijfers van het kijk onderzoek komt iets anders uit de bus.

NL1 is de best bekeken zender en op twee komt RTL4 op flinke afstand. laugh

Ga jij maar eens voor de gein na wie deze club uiteindelijk betaald en welke belangenverstrengeling er mee gemoeid is...

Daarna praten we verder.

Geloof mij nou maar, die publieke zenders kunnen ze maar beter gewoon opdoeken en die enkele interessante programma's verdelen onder de commerciëlen.

Dat scheelt weer weggegooid belastinggeld.

Maar ik hoor het al weer, ik praat met verstokte RTL4/SBS-6-niveau mensen.. laat maar weer.. frown

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Geplaatst:
Nou, het is maar wat je smaak is.
Je noemt toevallig wel even net de programma's die niet politiek getint zijn.

Nee, ik noem de programma's die in native HD worden uitgezonden.

Noem jij anders eens wat "linkse" native HD programma's van de publieke omroep. Ik kan me er zo namelijk geen verzinnen uit m'n hoofd.
Citaat:
Met jou is het geen discussieren dus... pvda stemmer mag ik aannemen?

Nee.
Citaat:
Verder is mijn persoonlijke mening dat de publieke omroep, op het journaal na, de boel mag sluiten.

Wat mij betreft is juist het journaal maar matig. Het NOS journaal kijk ik als ik de items van het RTL nieuws van gisteren gemist heb. laugh
Citaat:
Geloof mij nou maar, die publieke zenders kunnen ze maar beter gewoon opdoeken en die enkele interessante programma's verdelen onder de commerciëlen.
Dat scheelt weer weggegooid belastinggeld.

Maar ik hoor het al weer, ik praat met verstokte RTL4/SBS-6-niveau mensen.. laat maar weer.. frown

RTL4 en SBS6 staan hier eigenlijk nooit op. Meestal Discovery, zo nu en dan Animal Planet en NGC (wat betreft NL zenders). Een aantal Amerikaanse series op de commerciëlen, maar voor de rest kijk ik toch vooral de publieken. Daar loer ik ook niet de hele dag naar, maar er zijn naar mijn mening toch relatief goede programma's op, vooral vergeleken met RTL/SBS.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Geplaatst:

De meningen zijn verdeeld, en dat is maar goed ook.

..anders kon CDN zoveel geld vragen voor een enkel paar zenders! laughlaugh

Persoonlijk zit ik mij vreselijk te ergeren als dat vinger-wijzende programma van Paul en Witteman op staat, vreselijk vind ik dat.

Alles wat pro D66 is, word gepromoot.

Maar enfin, al met al mogen alle zenders worden vervangen door HD, want het is toch best een mooi plaatje om naar te kijken! smile

Geplaatst:
Persoonlijk zit ik mij vreselijk te ergeren als dat vinger-wijzende programma van Paul en Witteman op staat, vreselijk vind ik dat.
Alles wat pro D66 is, word gepromoot.

Zei hij, vingerwijzend....
Geplaatst:
Origineel bericht van: Erik Slagter
Waarom zijn rechtse mensen altijd zo paranoide? Zal wel inherent aan de ideologie zijn shocked (ducking)

ik rechts??? Nou, ik heb geen vertegenwoordiging voor mijn idealen in politiek den haag zitten hoor, voor mij zijn het allemaal idioten die hun eigen zakken vullen.. zowel links als rechts..

Maar ga gewoon eens rustig zitten luisteren naar paul en witteman zonder beeld.. dan begrijp je mijn standpunt vast wel na afloop..

Geplaatst:

Je l.lt lekker!
Ik vind ook niet alles wat de PO uitzend prachtig, maar zonder hen zou het maar een commercieele en gesponsorde ellende worden.
Nooit meer North Sea Jazz of andere goede muziek of ducumentaires die de commercieelen nooit zullen uitzenden.
Geplaatst:

Oh, Canal Digitaal gaat dus straks in HD uitzenden?

Gisteravond op Ned3 zogenaamd HD gekeken. Nou dan weten ze blijkbaar nog niet helemaal hoe dat er wel kan uitzien want Sky Sport had ook een uitzending en dat was toch veel scherper en helder beeld.............

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen