Neptunus Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Origineel bericht van: Littlesat De EPG is na 6 weken OK... Einde van deze soap, maar uiteraard schandalig dat het zo lang geduurd heeft.(6 weken, tjonge jonge wat een drama) Ik weet niet of je het weet maar feitelijk heeft de MHW EPG nog nooit goed gewerkt! Dus nog nooit zoals bijvoorbeeld de Duitse EPG. Om nu te veronderstellen dat nu wel goed zal gaan gaat mij veel te ver. Ontopic: ik ben wel blij met deze campagne want daarmee zetten ze zichzelf onder druk om het pakket toch uit te breiden of of tenminste daarover te gaan communiceren. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Origineel bericht van: Apple740 Van alle Nederlandse HD zenders alleen NL3-HD uitzenden en dan deze campagne starten, dan moet je toch wel een flinke plaat voor je kop hebben zitten. Wat aan deze bewering klopt niet??? Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Gast aart44 Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: Apple740 Van alle Nederlandse HD zenders alleen NL3-HD uitzenden en dan deze campagne starten, dan moet je toch wel een flinke plaat voor je kop hebben zitten. Wat aan deze bewering klopt niet??? Jawel hoor dat klopt maar om nu dagelijks op verschillende boards steeds nieuwe berichten met precies hetzelfde neer te zetten begint het op een oude krakende langspeelplaat te lijken.
theparasol Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Februari 2010, dan begint het feest en ik kan zeggen: alles staat bij mij in de startblokken. Reken maar dat we de olympische spelen gaan volgen, op eurosport hd, ARD HD of ZDF HD. Die laatste twee zijn net begonnen met HD test uitzendingen. Gisteren nog genoten van "Life" op BBC HD, komt er zondag om 19:00 weer op. Echt aanrader voor diegenen die van natuur houden. Machtig mooi dat HD en het boeit me niks dat de nederland reclame meuk zenders nog niet in HD uitgezonden worden. Dat volgt vanzelf wel en anders maar niet!
hugogertie Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Blijf het vreemd vinden als je een campagne begint en de boel niet op orde hebt. Wanneer je naar een CD dealer stapt en vraagt laat me maar wat zien in HD kan hij alleen Ned HD en nog wat zenders laten zien terwijl de plaatselijke kabeldealer al veel meer kan laten zien zoals Ned 1,2,3, Film1, Sport1 etc. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
iRuud Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Origineel bericht van: Apple740 ... Zelfs de grappen vallen on herhaling
naze1975 Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Ik heb `als` ik beeld heb ook scherp beeld een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)
bigtwin Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Dit zijn geen grappen meer. CD loopt de prijzen jaarlijks explosief op te drijven, presteert daar nul komma niks meer voor, en gaat nu nog meer mensen misleiden met deze hd kwatsch. Laat ze voor die prijsexplosie eerst eens huidige klanten tevredenstelen, voor ze weer potentieel ontevreden klanten binnenhalen, nadat ook die weer enorme investeringen doen om ze deze "nog steeds goedkoopste aanbieder" kunnen ontvangen, en daarna ook hevig teleurgesteld zullen zijn. Ik begin behoorlijk pijn in mijn pens te krijgen van deze CD!!! ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Littlesat Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Welke prijsexplosie. Die van het SetTop pakket die structureel de afgelopen jaren met 83 cent per maand omhoog gaan? Of het Basis pakket dat dit jaar met 50 cent omhoog is gegaan? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
bigtwin Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Inderdaad. STB, dat de mijn eerste jaar van 20 gulden in 2001, ieder jaar daarna structureel met 10 euro verhoogd is, zonder dat daar enig bemerkbare dienstverlening tegenover staat. Dat vind ik een explosieve prijsverhoging. Nu zijn we op 70 euro (= tegenover 20 gulden bijna 800% omhoog) en er is nog steeds matige beeldkwaliteit, geen surround geluid, minder zenders in het pakket dan toen (en zéker veel minder dan andere tv aanbieders via kabel of adsl!!!) en de service is nog minder dan toen, hoewel we dat toen niet voor mogelijk hielden... Als je een beetje rond zoekt zijn er nog veel meer klachten te vinden. Al met al vind ik dat CD een wanprodukt levert, maar ja, als je eenmaal zoveel geïnvesteerd hebt, hebben die lui de monopoly... Als er een europese aanbieder komt die wel een fatsoenlijk prodkt biedt, of als digtenne of de kabel/IPTV een serieus alternatief worden, ben ik weg bij dat kl*te CD. Is al lang een noodzakelijk kwaad voor me, dat k*t bedrijf. Ik ben er helemaal en totaal klaar mee!!! En ik heb van de week gezien dat UPC digitaal mijn abbonnement bij CD wel eens in gevaar kan gaan brengen... ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Gerard 76 Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Wat let je? Altijd maar dat gezever.....
bigtwin Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Gerard, hoezo altijd maar dat gezever? ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
toeternitoe Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Trek het je niet aan.. je hebt gewoon gelijk.. minder zenders voor veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer geld... Als sommigen daar happy van worden... tja, het is in ieder geval geen gezever.... (voor de rest is je toon misschien wat 'agressief'... maar ja, iedereen heeft wel eens een moeilijke dag ) VU+ Duo/Solo2- TVV/CD/TNT SAT 4 x Twin LNB (Astra 13/19/23/28) Triax 78 Cm
DeBeek Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Denk dat er met gezever bedoeld wordt dat dit weer het zoveelste topic is over iets wat CD doet, in dit geval een campagne "Scherp in HD ". Waarin we weer beginnen over de prijsverhoging van het settopbox pakket, de niet werkende EPG (die het nu weer doet) dat de kabel een scherper beeld heeft enz, enz , enz.. We lopen maar te klagen over allerlei dingen die TOTAAL niets met dit topic te maken hebben.......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen