Gerard 76 Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 In elk topic dat over CDS gaat,ongeacht het onderwerp, komen telkens weer dezelfde klaagliederen naar voren. 1) Ik ga opzeggen 2) Te duur 3) HD zenders 4) Bitrate en noem maar op. Ik lees erg veel op dit forum,en of ik nu bij Nieuws,TVV of CDS kijk, ik zie hetzelfde gezever steeds weer... Prima wanneer mensen hun mening uiten,erg goed zelfs, maar ik vind het storend dat ik het overal tegenkom. ik wil hiermee niet mensen tegen 't zere been trappen, maar hoop dat m'n boodschap duidelijk overkomt. Zeg wat je vindt,en herhaal het niet steeds in allerlei verschillende topics. Dit moest er even uit.
Moderator ceesv Geplaatst: 3 november 2009 Moderator Geplaatst: 3 november 2009 Kennelijk leeft het bij de mensen, en hebben zij (ik) een uitlaatklep nodig om hun frustraties kwijt te raken. Verder leeft de hoop, dat Canaaldigitaal gevoelig is voor de uitingen van ongenoegen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
theparasol Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Hierzo kost de analoge kabel nog steeds ruim 16 euro per maand. Heb zo'n family abbo van CDS en die kost me geloof ik 13 euro 50 per maand. Waar baseert iedereen dat geklaag toch op? Hooggespannen verwachtingen? Voor 20 euro heb je tegenwoordig bij CDS een complete installatie incl. hd kanalen. Dat heb je niet voor dat geld bij digitale kabel.
Hoppy Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Origineel bericht van: theparasol Hierzo kost de analoge kabel nog steeds ruim 16 euro per maand. Heb zo'n family abbo van CDS en die kost me geloof ik 13 euro 50 per maand. Waar baseert iedereen dat geklaag toch op? Hooggespannen verwachtingen? Voor 20 euro heb je tegenwoordig bij CDS een complete installatie incl. hd kanalen. Dat heb je niet voor dat geld bij digitale kabel. Helemaal mee eens. Klagen over de prijs is onnodig, zeker als je dit vergelijkt met de kabelboeren. Verder begint iedereen al te klagen VOORDAT de campagne van CDS begonnen is. Beetje voorbarig. Geef ze nu eens het voordeel van de twijfel om iets goed te doen en met kwalitatief goede HDTV te komen. Dat is volgens mij de bedoeling van de campagne. Mensen bekend maken met HDTV en de kwaliteit daarvan. Als dat niet zo is heeft het allemaal weinig zin. Ik geloof niet dat CDS reclame budget zomaar over de balk gaat gooien. Als het allemaal achter niet juist blijkt te zijn mag dit hele topic volgeschreven worden met reacties. Ik wacht de komende weken even af wat komen gaat.
Clarke Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Origineel bericht van: Hoppy Geef ze nu eens het voordeel van de twijfel om iets goed te doen en met kwalitatief goede HDTV te komen. Dat is volgens mij de bedoeling van de campagne. Mensen bekend maken met HDTV en de kwaliteit daarvan. Als dat niet zo is heeft het allemaal weinig zin. Ik geloof niet dat CDS reclame budget zomaar over de balk gaat gooien. CDS heeft geen recht op het voordeel van de twijfel. Daarvoor hebben ze in het verleden te hoge verwachtingen opgewekt die ze nooit waar hebben gemaakt. Deze campagne en bekendmaking komt te vroeg, eerst de HD zenders neerzetten en dan reclame voor die zenders maken. Niet zoals voorheen klanten lokken en ze daarna lange tijd laten wachten.
cheapwatcher Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Kabelbedrijf Ziggo houdt zich vast aan haar HD strategie. Uitgangspunt is dat de HD versie van een bestaand SD kanaal de abonnee niets extra’s mag gaan kosten. Verder ziet men de uitbreiding van het huidige HD aanbod als één van de speerpunten voor 2010. Bij Ziggo staat de uitbreiding van het HD aanbod hoog op het lijstje. “Uitgangspunt daarbij is dat wij de overgang van SD naar HD zien als jaren geleden de overgang van Zwart/Wit naar kleur. Wij vinden dat HD onze kijkers niet meer moet kosten dan SD net zoals in het verleden het kijken naar kleur niet duurder was dan het kijken naar Zwart/Wit” laat persvoorlichter Gradus Vos hierover los. Bron: HD Nieuws Dat doet CDS tot nu toe ook hoor. Nederland HD en Eurosport HD zitten in het basispakket. Een HD in het familiepakket en ik las net dat Bebe HD ook in het familiepakket zit. Bij Ziggo betaal je voor Discovery HD en NGC HD ook extra. Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
bigtwin Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 En dan krijg je vanzelf gezever. Als je grote wervingscampagnes gaat opstarten om mensen binnen te halen, terwijl vele huidige klanten niet tevreden zijn, of zien dat het beter kan en je daarnaast ook nog, gaan we weer, prijs enzo (van de week briefje gehad, dat ze er maar wéér een tientje bovenop doen), worden mensen ontevredener en gaan meer en meer klagen. Ik vind het een beetje kort door de bocht om dat dan gezever te noemen. Blijkbaar leeft er bij velen ontevredenheid, waar niets aan veranderd. En ja, dan krijg je dat commentaar dus ook steeds opnieuw. En dit zal ook vast de laatste post nog niet zijn, waarin ontevredenheid over CD aan de orde komt! ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Gast Satter Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Het enige waarover je eigenlijk echt mag klagen is de hardware die nog steeds niet in orde is (maar daar zijn ze nu gelukkig echt mee bezig). Dat is mijn enige frustratie, meer tv kanalen en hd tv kanalen is leuk maar in feite kan je gewoon duidelijk zien wat ze aanbieden op de site, als ze dat uitbreiden is dat alleen maar positief. De mensen die vanaf het begin bij CD of TVV zitten, waarvan de verwachtingen niet zijn ingelost, kunnen nu gewoon overstappen naar een andere provider (als je geen gebruik gemaakt hebt van de omruilactie tenminste). We worden hier in Belgie aangemoedigd om over te schakelen naar een andere provider als je niet tevreden bent (gsm, gas elektriciteit etc...), dat zorgt er juist voor dat de prijzen naar beneden gaan en dat de providers zorgen dat hun produkt in orde is.
Gast aart44 Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Origineel bericht van: bigtwin En dan krijg je vanzelf gezever. Sorry maar als ik dit bericht lees moet ik toch een beetje lachen je hebt een brief gehad dat er 10 euro bij komt op jaarbasis. Je hebt dan wel een erg luxe ontvanger om het settop pakket te ontvangen als ik naar het onderschrift kijk. Als je valt over 10 euro per jaar en wel een ontvanger hebt van ongeveer 1000 euro lijkt het me inderdaad lachwekkend. Uiteraard kun je altijd opzeggen bij CDS hou je de €69.96 in je zak of straks €79.96 per jaar.
Gast zzzzzzz Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Origineel bericht van: Satter Het enige waarover je eigenlijk echt mag klagen is de hardware die nog steeds niet in orde is (maar daar zijn ze nu gelukkig echt mee bezig). Dat is mijn enige frustratie, meer tv kanalen en hd tv kanalen is leuk maar in feite kan je gewoon duidelijk zien wat ze aanbieden op de site, als ze dat uitbreiden is dat alleen maar positief. Ik ga daar toch niet mee akkoord. Toen ik aansloot was er nog ActionNow!, KanaalZ (dat steeds minder uitzendt, en waar al een jaar geen reclame meer voor gemaakt wordt), PlayboyTV, PrivateSpice, Cartoon Network, TCM, Boomerang, en er zullen er nog zijn die ondertussen weg zijn die ik vergeet op te noemen. Je koopt dus wel een ontvanger met schotel en dergelijke meer of je legt je vast voor een huur van 2 jaar, maar die zenderlijst zelf die kan op elk moment veranderen. Toen Cartoon Network, TCM en Boomerang verdwenen stond nog tot de dag ervoor tot 16:30 of zo die zenders in de lijst waarmee ze klanten lokken. Je zult je maar al die apparatuur gekocht hebben, om dan te merken dat die zenders weg zijn voor je ze hebt kunnen zien.
cheapwatcher Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Dat doen de kabelaars ook hoor! Bekijk de zenderlijst wijzigingen van UPC maar eens op chelloo.com Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10 VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665 Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700 Ziggo start CI+
Gast zzzzzzz Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Origineel bericht van: cheapwatcher Dat doen de kabelaars ook hoor! Bekijk de zenderlijst wijzigingen van UPC maar eens op chelloo.com Dat weet ik wel, maar het was omdat Satter zei dat je daar niets mag over zeggen. Als je dure apparatuur koopt, en dan moet vaststellen dat er belangrijke zenders verdwijnen of vervangen worden door goedkope brol vind ik dat je daar wel mag op spreken. En wees gerust, dat gebeurt op andere forums op andere platformen ook. Hier werden ooit bij de kabel VH1 en VH1 Classic vervangen door MCM Pop en MCM Top, ik kan je zeggen dat daar terecht heel wat kritiek op kwam.
Alfons Verbiest Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Origineel bericht van: theparasol Februari 2010, dan begint het feest en ik kan zeggen: alles staat bij mij in de startblokken. Reken maar dat we de olympische spelen gaan volgen, op eurosport hd, ARD HD of ZDF HD. Die laatste twee zijn net begonnen met HD test uitzendingen. ARD HD en ZDF HD zijn al een maand of 4 in de lucht. Ze hebben tijdens de WK atletiek in Augustus zelfs zo'n 2 weken de complete programmering van ARD en ZDF uitgezonden. Dit doen ze overigens van 19 december 2009 t/m 1 januari 2010 nogmaals. (niet de WK atletiek natuurlijk ). En inderdaad dan vanaf de winterspelen het begin van de permanente uitzendingen. Ik weet alleen niet of dit voor EinsFestival HD ook zo is.
bigtwin Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: bigtwin En dan krijg je vanzelf gezever. Sorry maar als ik dit bericht lees moet ik toch een beetje lachen je hebt een brief gehad dat er 10 euro bij komt op jaarbasis. Je hebt dan wel een erg luxe ontvanger om het settop pakket te ontvangen als ik naar het onderschrift kijk. Als je valt over 10 euro per jaar en wel een ontvanger hebt van ongeveer 1000 euro lijkt het me inderdaad lachwekkend. Uiteraard kun je altijd opzeggen bij CDS hou je de €69.96 in je zak of straks €79.96 per jaar. Die luxe ontvanger heb ik zéker niet om alleen het CD pakket te bekijken. Steeds minder zelfs! Dat aanbod wordt toch alleen maar slechter. Maar goed, CD kan dan weer niets aan de programma inhoud doen. Ik kijk veel liever naar buitenlandse kanalen, waar je ook ziet dat je een kwalitatief goede ontvanger hebt... En een surround geluidsinstallatie. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Elwin Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Origineel bericht van: cheapwatcher Dat doen de kabelaars ook hoor! Bekijk de zenderlijst wijzigingen van UPC maar eens op chelloo.com Bij UPC verdwijnen vaak zenders die weinig bekeken worden, of die bijna nergens te zien zijn. Bij CDS en TVV verdwijnen juist zenders die populair zijn en overal te zien zijn. Ik noem een Cartoon Network, TCM, BBC Prime... Het zal allemaal wel goed komen, ook met HD, het heeft bij CDS nét even wat meer tijd nodig...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen