Ga naar inhoud

[Satelliet] Canal start nieuwe campagne: S C H E R P .......I N.......H D

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het Gesprek gaat volgend jaar ook in HD uitzenden. Dat gaat weer extra transponderruimte kosten...

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

• Reacties 252
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Dan ontbreekt er alleen nog een 24uur shopping channel in HD, zodat je nog beter kan zien, hoe de steamcleaner goed is... :D :D :D

Als die er niet komt, ga ik CD opzeggen, echt waar!

Nee, even serieus. Mee eens, dat er goede zenders zijn verdwenen. Mee eens, dat er gewoon standaard EPG moet komen, zsm. zelfs. Ook mee eens, dat er veel troep bij wordt gepropt. Mijn dochter is gek op Bebe TV, maar ze zei niets bijzonders over de extra kwaliteit, toen ik het in HD had aangezet.

Maar ik vind, dat ik niet te veel betaal voor wat ik krijg, en de beeldkwaliteit is zeker gewoon goed. Dat zal ook sterk van de ontvanger afhankelijk zijn. Technisat staat bekend om zijn beeldkwaliteit. Ik vind CDS een goede bronsignaal leveren voor deze ontvanger. Dus nog best tevreden. Als CD maar niet doorgaat in de richting, waar ze nu mee bezig zijn, dat zal mijn mening wel kunnen veranderen.

TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks

Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD

KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver

HTC HD2

Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB

Geplaatst:

Ja, dat is zinvol "Het gesprek" in HD... Kan best voor sommigen een leuke zender zijn, maar om nou net die in HD te doen... lijkt me zonde van de bandbreedte/transponder capaciteit!

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Geplaatst:
Origineel bericht van: exciter
Nee, even serieus. Mee eens, dat er goede zenders zijn verdwenen. Mee eens, dat er gewoon standaard EPG moet komen, zsm. zelfs. Ook mee eens, dat er veel troep bij wordt gepropt. Mijn dochter is gek op Bebe TV, maar ze zei niets bijzonders over de extra kwaliteit, toen ik het in HD had aangezet.

Ik zie het verschil toch wel erg goed, en dat op een 66 cm LCD-tv. Kan nu slecht zeggen dat het kleinste kind dat ziet hè. :D

Geplaatst:
Citaat:

Ik weet niet of je het weet maar feitelijk heeft de MHW EPG nog nooit goed gewerkt!

Heb je het nu over de Bientot bug? Inderdaad die zit er feitelijk al vanaf het begin in... maar zover ik nu kan zien is hij er nu wel EINDELIJK uit...

Citaat:

Ik noem een Cartoon Network, TCM, BBC Prime...

Dat van Cartoon Network, TCM en Boomerang niet te vergeten daar heb je helemaal gelijk in. Dit is ergerlijk, zeker daar TCM/Cartoon Network nog altijd (in Irdeto) op de transponder zit...

BBC prime vind ik niet zo'n gemis, daar gewoon de echte BBC zenders FTA via de satelliet te krijgen zijn...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Hoe kom je daar toch bij? voor éénmalig (25 euro) een Ziggo digitaal abo aanschaffen en een hd ontvanger van 135euro en je bent klaar. En met maximaal 3 gratis extra kaarten op dat digitale abo, kosten je die na de aanschaf daarvan verder niets extra´s meer. laugh
Dan heb je standaard al meer (4) hd zenders dan bij CD, lees mijn bovenstaande posting maar eens over het beleid van kabelboer Ziggo whistle

En wat kost ziggo digitaal abo? ... 16 euro 25 per maand, en die 4 hd zenders klopt ook niet want ik ontvang veel meer hd zenders dan dat de kabel
op dit moment aanlevert. Uiteraard niet via CDS, maar er is naast CDS nog wel meer actief in de lucht die ook de moeite waard zijn.
Denk bv aan alle FTA Engelse zenders en alle FTA duitstalige zenders.
Even iets ruimer denken over sat, niet telkens proberen de tunnelvisie toe te passen en dingen uit grote verband trekken.
CDS abbo heb ik puur voor nederlandse commerciele meuk, en daarbij op onze camping hebben we geen kabel maar wel zelfde aanbod als thuis via de sat!
Geplaatst:
Citaat:

Denk bv aan alle FTA Engelse zenders en alle FTA duitstalige zenders.

[satire]
Die zijn niet van CanalDigitaal. Dus die mag je niet meetellen.
[/satire]
volgens sommige heren... ;-)
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:

Kunnen we weer gaan beginnen maar voor die 16 Euro verspreid je het hele signaal naar 25 TVs in je huis...

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Kunnen we weer gaan beginnen maar voor die 16 Euro verspreid je het hele signaal naar 25 TVs in je huis...

Na aanschaf van de nodige versterkers en splitters van Hirschmann ofzo. Het blijft analoge meuk die er niet uitziet. Bij breedbeeld uitzending worden er een boel beeldlijnen weggegooid hoor. En die ruis krijg je nooit helemaal weg.

Op een normale (LCD/Plasma) tv ziet het er al helemaal niet uit.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665

Ziggo start CI+

Geplaatst:

En hoe sluit je de 4e ontvanger dan aan? Een beetje gezin bestaat uit 4 personen.

Ziggo start CI+

Geplaatst:

@cheapwatcher,

De bedoelt zeker de 5e TV. Voor elke persoon eentje apart, plus die in de woonkamer ;-)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
@cheapwatcher,

De bedoelt zeker de 5e TV. Voor elke persoon eentje apart, plus die in de woonkamer ;-)

1 huiskamertv
1 slaapkamertv voor de ouder slaapkamer
1 slaapkamertv voor kind 1
1 slaapkamertv voor kind 2

En die 5e is altijd nog leuk voor de hobbykamer ofzo;)

Dan zit je dus tegen de limiet van 3 smartcards aan. Bij CDS heb je dit natuurlijk ook, maar niet als je gaat cardsharen inhouse.

Ziggo start CI+

Geplaatst:

Het programma 'Tussen Kunst en Kitsch' is sinds gisteravond in native HD te bewonderen op NL1-HD, dit veelbekeken programma zou een goede aftrap zijn geweest voor de "scherp in hd" campagne van CDS (vermits CDS dit kanaal door zou geven). smile

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen