hugogertie Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Juist daar ben ik het ook helemaal mee eens. Als in je campagne iets verteld of aan de man(vrouw) wilt brengen zorg dan dat het ook zo is wat wordt uitgedragen. Dit is bij CD nu al meerdere malen mis gegaan en dit zou dan weer de zoveelste campagne zijn waar het niet klopt. Nu maar hopen dat CD wel iets heeft geregeld voordat we wat "Scherpte" te zien krijgen op de zenders. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
oldebroek Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Origineel bericht van: bigtwin HD is van vandaag, en zeker niet voor FREAKS. Al jaren worden HD tv's verkocht, ook HD ontvangers zijn niet echt exclusief meer. Maar dat is maar een klein deel van de onvrede. Als ik alleen de niet-HD zenders buiten NL bekijk, is daar alles beter. Mooier beeld (aantoonbaar gemeten in MB's / s), surround geluid. Dat alles nog los van de vele en vele buitenlandse HD zenders die er wél zijn. Buiten de overige problemen met CD is dat de reden van vele ontevreden CD klanten. Het allergrootste probleem in Nederland is dat het niks mag kosten (geholpen doordat Nederland zo goed bekabeld is), veel roepen en schreeuwen ik wil dit en dat ontvangen maar betalen ho maar, kijk maar eens wat ze in het buitenland betalen voor een breed pakket (bijvoorbeeld het sky pakket en ook canal digital hier in scandinavie) Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
Hoppy Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Origineel bericht van: hugogertie Juist daar ben ik het ook helemaal mee eens. Als in je campagne iets verteld of aan de man(vrouw) wilt brengen zorg dan dat het ook zo is wat wordt uitgedragen. Dit is bij CD nu al meerdere malen mis gegaan en dit zou dan weer de zoveelste campagne zijn waar het niet klopt. Nu maar hopen dat CD wel iets heeft geregeld voordat we wat "Scherpte" te zien krijgen op de zenders. Ik ga er nog steeds vanuit dat CDS met deze nieuwe HD campagne ook daadwerkelijk aan de slag gaat met een aantal goede HD kanalen. Anders heeft de hele campagne weinig zin en maken ze zich bovendien ongeloofwaardig. In het verleden zijn er zeker fouten gemaakt, maar dit kan wel weer goedgemaakt worden. Ik begrijp de frustaties van de HD freaks en early-adopters goed. Je weet echter wel waar je als "freak" aan begint. Nieuwe technieken zijn leuk maar er veranderen soms zaken en de uitrol laat nog wel eens op zich wachten op allerlei redenen. Dat is het risico als je ergens vroeg aan begint. Dat kost je bovendien nog veel geld want de eerste HDTV's, decoders, ontvangers e.d. zijn ook niet goedkoop. Maar goed, je hebt er ook plezier van zullen we maar zeggen. Iedere hobby kost geld. Het is nog steeds zo dat de "grote grijze" massa niet over is op HDTV ook al zou je dat misschien denken. Vrijwel alle nieuwe TV's die verkocht worden zijn dan wel HD ready of full HD maar dat zegt nog niets over het gehele marktaandeel van TV's. Er zijn nog heel veel SD TV's in gebruik en dat zal ook nog wel even zo blijven. Kortom, lang niet iedereen zit te wachten op HDTV. Vergelijk het maar met de overgang van zwart/wit naar kleur, of van 4:3 standaard naar breedbeeld TV. Deze overgangen hebben ook een tijdje geduurd. Voor HD is het niet anders ook al zijn de eerste HDTV's al een paar jaar geleden geintroduceerd.
mebo870 Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Overstap van SD naar HD kost naast centen , enorm veel tijd. Het mooiste voorbeeld is breedbeeld TV , dik 10 jaar geleden geïntroduceerd. Pas nu begint men daar de vruchten van te plukken. Er zijn bij veel gezinnen andere prioriteiten dan een nieuwe decoder van 400 € te kopen. Zolang er niet genoeg volk op de (HD) boot zit, zal hem ook niet vertrekken. The key to happiness. Stay away from idiots
Littlesat Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Het "rijkste" aanbod van digitale en HD kanalen uitgezonderd Nederland 1 HD, Nederland 2 HD, RTL 7 HD, RTL 8 HD, Film 1 HD en Sport 1 HD. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
hugogertie Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Origineel bericht van: mebo870 Het mooiste voorbeeld is breedbeeld TV , dik 10 jaar geleden geïntroduceerd. Pas nu begint men daar de vruchten van te plukken. Breedbeeld is van voor 1990 toen het al werd geintroduceerd door de maatschappij uit Eindhoven en was ook al leverbaar. Ik ken freaks die al breedbeeld in huis hadden in 1990 en ja alleen op de beeldplaat van dezelfde maaschappij zichtbaar maar breedbeeld is dus ouder dan 20 jaar. Het zijn de TV zenders die zolang op zich hebben laten wachten. Nu de TV zenders HD gaan aanbieden zou deze omschakeling naar HD wel eens eerder gebeurd kunnen zijn dan de omschakeling naar breedbeeld. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
exciter Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Origineel bericht van: oldebroek Origineel bericht van: bigtwin HD is van vandaag, en zeker niet voor FREAKS. Al jaren worden HD tv's verkocht, ook HD ontvangers zijn niet echt exclusief meer. Maar dat is maar een klein deel van de onvrede. Als ik alleen de niet-HD zenders buiten NL bekijk, is daar alles beter. Mooier beeld (aantoonbaar gemeten in MB's / s), surround geluid. Dat alles nog los van de vele en vele buitenlandse HD zenders die er wél zijn. Buiten de overige problemen met CD is dat de reden van vele ontevreden CD klanten. Het allergrootste probleem in Nederland is dat het niks mag kosten (geholpen doordat Nederland zo goed bekabeld is), veel roepen en schreeuwen ik wil dit en dat ontvangen maar betalen ho maar, kijk maar eens wat ze in het buitenland betalen voor een breed pakket (bijvoorbeeld het sky pakket en ook canal digital hier in scandinavie) Toch een wat bredere kwestie. Ik wil zelfs het dubbelle betalen, maar dan wel voor RECLAMEVRIJE zenders. Voor de meuk vol reclame wil ik eigenlijk helemaal niets betalen. Als ik geen vrouw had, welke wel RTL en SBS wil zien, hoefde ik het echt niet te hebben. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
kasato Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Allemaal leuk en aardig , maar laten we weer eens terug gaan naar de actie , scherp in hd Dit geld dan volgens de actievoorwaarden alleen voor nieuwe klanten , want je moet wel ff een nieuwe smartcard met hd tuner en een 2 jarig contract afsluiten, om 6 maandan gratis naar het HD pakket te kunnen kijken Daar komt nog eens bij dat het HD pakket niks met sport heeft te maken , want zowel Ned HD als Eurosport HD , EEN HD en ARD HD en Zdf HD zijn te ontangen met minimaal het basis pakket Dus wat schieten bestaande klanten er mee op
iRuud Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Origineel bericht van: kasato want zowel Ned HD als Eurosport HD , EEN HD en ARD HD en Zdf HD zijn te ontangen met minimaal het basis pakket ARD HD en ZDF HD zijn zelfs zonder CD Kaart te ontvangen..
theparasol Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Prijs jezelf gelukkig dat je weet hoe sat werkt. De meerderheid weet er niets vanaf en gaan er zonder kennis of inzicht vanuit dat deze ook door CDS aangeleverd worden. Het wachten is op een bedrijf dat zakjes lucht verkoopt of is dat nu weer net te doorzichtig?
Apple740 Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Origineel bericht van: theparasol De meerderheid weet er niets vanaf en gaan er zonder kennis of inzicht vanuit dat deze ook door CDS aangeleverd worden. En hier maakt CDS dankbaar gebruik van door "het rijkste HD aanbod" te claimen in hun commercials. De mensen die hier intuinen en vervolgens hun handtekening onder een 2 jarig contract zetten komen er pas later achter, tijdens het zappen, dat het "rijke" HD pakket geen Nederlandse HD zenders bevat (op NL3-HD na). Deze volksverlakkerij is typisch een zaak voor de consumentenbond.
Moderator ceesv Geplaatst: 6 november 2009 Moderator Geplaatst: 6 november 2009 In dit geval ook voor de reclame code commissie. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Kowalski Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 ‘Scherp in HD’ maar de EPG daar doen we niks mee hooguit een programma of twee. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
iRuud Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 en dichten zonder het achterhemd van zijn kont te lichten ;-)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen