Ga naar inhoud

[Satelliet] Canal start nieuwe campagne: S C H E R P .......I N.......H D

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
En toch blijft dit weer een klassieker... We willen allemaal HD, maar het mag niets kosten....

Wie zegt dat ik niet wil betalen, het moet wel zo zijn dat ik er op vooruit ga wanneer ik een HD pakket abbo pak. Het moet niet zo zijn als wat ze nu aanbieden. Wanneer we nu uitgaan van het basispakket en ik pak daar HD bij omdat ik HD wil kijken komen er maar 2 zenders bij die ik wil en dat is veel te weinig. crazy

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

• Reacties 252
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Als het over CDS hebt:

MyZen HD 23,5

History HD 23,5

BravaHDTV 23,5

Nat Geo HD 23,5

Discovery HD 23,5

Eén HD 23,5

MTVN HD 23,5

Over niet goed rekenen gesproken!

NedHD en EurosportHD zitten al in basis.

Geplaatst:
Origineel bericht van: hugogertie
En toch blijft dit weer een klassieker... We willen allemaal HD, maar het mag niets kosten....

Wie zegt dat ik niet wil betalen, het moet wel zo zijn dat ik er op vooruit ga wanneer ik een HD pakket abbo pak. Het moet niet zo zijn als wat ze nu aanbieden. Wanneer we nu uitgaan van het basispakket en ik pak daar HD bij omdat ik HD wil kijken komen er maar 2 zenders bij die ik wil en dat is veel te weinig. crazy

je redenatie klopt niet helemaal de SD en HD zenders van bv Discovery en NGC zijn verschillend, zij zenden niet dezelfde programmering uit...

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:
Citaat:

En UPC hier in NL heeft inmiddels rond de 80.000 HD klanten

Bron?

Insiders info. Overigens wel een realistisch cijfer want UPC meldde anderhalf jaar geleden op de HD dagen er al 40.000 te hebben (net als Ziggo trouwens).

Geplaatst:
Citaat:

Insiders info.

Is dat wat ze willen hebben (target) of echt. Want als dit echt was had het wel in de laatste cijfertjes gestaan dat er zich 100.000 hebben afgemeld???
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
  • Moderator
Geplaatst:

Vanaf volgende week gaat kabelaar Caiway Net5 in HD-kwaliteit doorgeven.

Ik weet niet wat Canaldigitaal nog wil bereiken met hun Scherp in HD actie.

De achterstand wordt steeds groter.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
Origineel bericht van: ceesv
Vanaf volgende week gaat kabelaar Caiway Net5 in HD-kwaliteit doorgeven.

Ik weet niet wat Canaldigitaal nog wil bereiken met hun Scherp in HD actie.
De achterstand wordt steeds groter.

Ja, de concurrentie zit echt niet stil!

De actie "Scherp in HD" wordt dus op scherp gezet.
De verwachtingen zijn hooggespannen en dit maakt het voor CDS wel moeilijk deze verwachting waar te maken of te overtreffen.

We zullen het zien.
Geplaatst:

Kansloze vraag.

Ik denk dat heel weinig hier op dit forum het HD beleid van CanalDigitaal nog kunnen of willen rechtbreien smile

Zelfs Littlesat is al met een lijstje van ontbrekende zenders in zijn handtekening begonnen. En dat zegt toch wel wat smile

Satwatcher

---------------------------------------

Geplaatst:
Citaat:

Insiders info.

Is dat wat ze willen hebben (target) of echt. Want als dit echt was had het wel in de laatste cijfertjes gestaan dat er zich 100.000 hebben afgemeld???

UPC meldt normaliter niet hoeveel abonnee's een bepaald pakket heeft, dat heeft men toendertijd alleen een keer bij hoge uitzondering gedaan (net als Ziggo en CDS trouwens). Hoeveel HD abonnee's de providers hebben zijn geen openbare cijfers.

De 80.000 zijn uiteraard echte abonnee's, ik doe niet aan tactieken als "nu nog niet hopelijk volgend jaar". wink
Geplaatst:

De kabel moet toch open voor concurentie?

Ik stel Caiway voor, dan kan mijn CDS kaart naar Nederland 1, 2 en 3.

Ik wil namelijk nog wel de vrije satelliet zenders ontvangen.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Hoppy
De actie "Scherp in HD" wordt dus op scherp gezet.
De verwachtingen zijn hooggespannen en dit maakt het voor CDS wel moeilijk deze verwachting waar te maken of te overtreffen.

Ik denk/gok/hoop (kies zelf maar) dat CDS tot januari wacht en dan in één klap NED1HD, NED2HD, RTL7HD, RTL8HD, NET5HD en Veronica HD gaat toevoegen. Da's bij elkaar tenslotte één transponder.

Als ze dat dan toevoegen in dezelfde pakketten als waar de SD-varianten inzitten. En de prijs niet verhogen. En dan zou het zomaar kunnen dat ik ga overwegen weer een abonnement te nemen. Maargoed, even afwachten wat er allemaal gaat gebeuren de komende maanden.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen