tritium Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Ik merkte vandaag ineens op dat ik een bal ter grote van een druif boven/in mn voet heb, begin er nu ook last van te krijgen, hij is hard en zit tussen 2 middenbeentjes in, iemand een idee wat dit is? de dokter ga ik zeker wel raadplegen, maar dat is pas morgen, ik ben best wel bezorgd, omdat heel mn voet tintelt.
pukje Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Ik zou er zeer zeker niet mee wachten hebben jullie geen huisartsen post (nightcare of zoiets) in de buurt Ik zou bellen en laat je niet afschepen met een asperientje of parasetamol. Ben geen deskundige maar zo een bult met bacterien die open barst en in je bloed komt is zeker niet goed voor je hart.
tritium Geplaatst: 3 november 2009 Auteur Geplaatst: 3 november 2009 bedankt voor het snelle antwoord, maar het is geen bacteriele infectie, het is een zeer harde bult die geen gevoel heeft maar wel de bloedsomloop belemmert, denk ik. en de bult is echt hard, lijkt wel bot...? dus een vetbultje lijkt me uitgesloten, maar wat kan dit wel zijn?
pukje Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Je moet het natuurlijk zelf weten ,mijn mening iets wat snel opsteekt zet ook snel door dus deskundig advies halen ,een telefoontje of een bezoekje heb ik wel over voor een rustige nacht. Mijn vriendin had pijn in de arm maar na bezoek aan night care direct naar ziekenhuis in 3 uur later op intensive care ,trompbose en totale ader afsluiting in arm. Ik ben voorzichtig geworden met z.g. kleine dingetjes.
Kowalski Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Via Google: hard bultje voet kwam ik uit op een Ganglion, lees dat eens? Sterkte. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Sjattuh Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Een kennis van mij had ze voet gestoten (hard) en ook zo een bult als jij beschrijft. Als hij erop drukt doet het pijn, maar verder heeft hij er geen last van. Het is er alleen zo eentje die 'niet in dokters geloofd'... Kun je je herinneren of je jezelf gestoten hebt? Of misschien je vrouw boos hebt gemaakt? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Digipaps Geplaatst: 3 november 2009 Geplaatst: 3 november 2009 Mijn oudste broer had dit ook, nu ben ik de oudste... Geintje,... Ik heb iets dergelijks gehad op mijn pols, toen bleek het een ophoping van vocht te zijn...zou vanzelf weer weggaan.. Het duurde zeker 2 maanden maar is inderdaad vanzelf weggegaan.. Ik zou wel even de huisarts raadplegen, echter ik zou me niet teveel zorgen maken. digipaps "I'm not a complete idiot, some parts are missing"
Nowtv Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Ik heb het ooit op mijn hand gehad. Was ook een ganglion. De arts zij ik kan hem met een telefoonboek weghalen. Dit door met het boek hard op de hand te slaan. En idd hij was weg, en is nooit meer terug gekomen.
Sjattuh Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 en? Wat zei de dokter? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen