Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Opname van Five (517) niet te bekijken.

Sinds afgelopen donderdag ben ik ook in het bezit van een Philips 8121.

Hij/zij is voorzien van de nieuwste software en de nieuwe zaplijst.

Via de epg al wat geprogrameerd en later bekeken. Geen centje pijn.

Nu is er iedere dinsdag ochtend rond de klok van 4 (CET) een 1 uur durende samenvatting van de het afgelopen weekend verreden Nascar Sprint cup race.

Dus ik gaan programeren. Eerst via de EPG. Dat ging dus niet, geen epg informatie. Oke.

Dan via Mijn Opnamen naar geprogrammeerde opnamen, opnemen op tijd.

Windowtjes gaan mooi open. Maar toen kwam ik bij de stap Kanaal. Via de pijltoetsen naar zender 517 toe. Wat schetst mijn verbazing, ik kom niet verder dan 426 (Sud radio )

Dus zo kan ik ook niet Five programmeren.

Maar mij zullen ze niet hebben. Ik weer uit het menu en zap naar 517 Five en begin weer via Mijn Opnames enz. Nu lukt het wel om een opname te programeren. 3 november vanaf 04:00 uur t/m 06:00 uur (Sprint cup en Race & rally UK)

De Philips heeft zijn werk gedaan en ik dacht vanavond te gaan kijken. (vrouw naar Zumba en kids op bed)

Dus ik druk recordings op de afstandsbediening en selecteer de gemaakte opname. Maar die wil niet afspelen, hoe vaak ik ook Kijk selecteer.

Balen dus.

Dacht, doe nog een test. Ik neem nu wat op van Five en kijk of ik die opname wel kan bekijken. Nee dus. Opname staat op de harde schijf maar wil niet afspelen.

Het komt er op neer dat de zenders tussen 427 en 924 wel te programeren zijn, niet via de epg maar via het eerst zappen naar de gewenste zender, maar niet meer te bekijken, de opname.

Wie herkent dit?

Als het een bug is, aub repareren CD.

Komende dinsdag ochtend dan laat ik de 8121 maar aanstaan op Five en programeer ik de dvd-recorder die via scart op de 8121 is aangesloten. De laatste 2 races van dit seizoen wil ik niet missen.

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Geplaatst:

Ik heb iets gelijkaardig voorgehad met een opname van 2BE dit weekend.

Opname gelukt, maar toen ik op play drukte, kwam er niets tevoorschijn. Oudere opnames lukten wel.

Heb dan een fabrieksreset gedaan, zenders opnieuw ingeladen en de opname afspelen lukt nu wel.

Geplaatst:

Met het inladen van de fabrieksinstellingen kan ik de opname weer bekijken. Op een ander forum heeft een medewerker van CD dit ook aangegeven.

Bedankt voor de tip.

M7 Sat 801,7121,WF T90,(28.3,23.5,19.2,13) 4xAlps quad, 2x Maximum + 2x Venton 4/1 en veel Belden H125 kabel

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen