Gast JPG Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Hallo, Een vraagje : is het mogelijk in Europa (België) Amerikaanse zenders via satelliet te ontvangen ? Zo ja, wat is hiervoor minimum noodzakelijk en via welke satelliet kan dit ? Alvast bedankt.
jalza Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Nee in princiepe niet maar lees daar hier meer over en anders zoeken op het board levert wel wat op . http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1737601/1 Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Codx Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Nee via satellliet niet maar je kunt wel een slingbox gebruiken en die bij iemand in de states neerzetten en zo hier de amerikaanse TV kijken. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Rocketscientist Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Het enige dat ik weet is dat CBS binnenkort iets gaat doen op een paar Engelse Freesat kanalen. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Gast Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Amerikaanse zenders liggen onder het niveau van SBS6. Ja, je leest het goed...het kan nog erger dan SBS6. Deze vraag komt met grote regelmaat iedere keer weer terug. Toch interessant om vast te stellen op welk niveau in NL graag TV gekeken wordt. :D
matthew_be_wvl Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 SBS6 is vergelijkbaar met VT4 voor de Vlamingen. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Gast Satter Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Wat een onzin! Er is daar een groot aanbod zenders die je kan vergelijken met SBS6 en ja sommigen liggen nog onder het niveau van SBS6, maar dat wil niet zeggen dat er helemaal geen goede zenders zijn. PBS Thirteen New York is bijvoorbeeld een goede zender. Het komt er dus op neer dat de markt daar veel groter is en er dus veel plaats is voor zenders als SBS6 en daardoor worden de leuke zenders zoals PBS en anderen vaak vergeten of simpelweg niet gevonden. Moest Nederland een grotere markt zijn dan denk ik dat we ongeveer hetzelfde aanbod zouden hebben als in de VS. Het enige wat wel stoort is de reclame constant, gelukkig kan je alles gewoon opnemen en die troep doorspoelen.
Gast wanderer Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 en AFN, die amerikaanse soldatenzender zit die ergens op een satteliet en is dan hier te ontvangen?
Gast aart44 Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Origineel bericht van: wanderer en AFN, die amerikaanse soldatenzender zit die ergens op een satteliet en is dan hier te ontvangen? AFN zit gewoon op de Hotbird dus hier prima te ontvangen helaas gecodeerd in PowerVu.
Sat_marc Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 AFN Radio in Zuid-Limburg op 89,2 MHz. En dan is er nog deze lijst. Mutant HD51 - Stab100 - Triax78
bigtwin Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Origineel bericht van: Satter Wat een onzin! Er is daar een groot aanbod zenders die je kan vergelijken met SBS6 en ja sommigen liggen nog onder het niveau van SBS6, maar dat wil niet zeggen dat er helemaal geen goede zenders zijn. PBS Thirteen New York is bijvoorbeeld een goede zender. Het komt er dus op neer dat de markt daar veel groter is en er dus veel plaats is voor zenders als SBS6 en daardoor worden de leuke zenders zoals PBS en anderen vaak vergeten of simpelweg niet gevonden. Moest Nederland een grotere markt zijn dan denk ik dat we ongeveer hetzelfde aanbod zouden hebben als in de VS. Het enige wat wel stoort is de reclame constant, gelukkig kan je alles gewoon opnemen en die troep doorspoelen. Dat is wat ik al eerder heb gezegd, ik hoop dat er een Europese aanbieder komt, dat zou prijs en kwaliteits discussies heel wat gemakkelijker maken. En als je het aanbod van Filmnet, Sky Germany, Sky UK, Sky Italië etc vergelijkt, lijkt een Europese sat aanbieder helemaal niet zo gek. Ieder met zijn eigen taal/ondertitels, vooral in HD mét surround, en ik ben absoluut van de partij. En dan gaan we het niet meer over die achterlijke prijspolitiek van CD hebben, want an hebben we een geweldig pakket dat door de schaalgrootte vanzelf aantrekkelijk wordt. Al moeten er twee of drie Europese aanbieders komen... Dát lijkt me de ideale Sat wereld! P.S. volgens mij wordt de "load" op de transponders dan vanzelf zoveel kleiner dat we echt alle zenders in HD kunnen uitzenden en nog capaciteit overhouden ook. En dan gaan we het dus ook niet meer hebben over een meerprijs voor HD!!! Als we allemaal in Europa op vrijdagavond om half 9 naar Saw 5 kijken, hoeven ze het tenslotte niet 23x apart voor ieder land uit te zenden. Scheelt een hele hoop capaciteit. En alle "lokale" zenders blijven lekker uitzenden wat ze willen, als gezegd, capaciteit genoeg. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen