MySat Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Zijn wij zo dom ?? Het gaat over het volgende artikel... (per ongeluk) http://www.nu.nl/binnenland/2116011/powned-en-wnl-vervangen-llink-in-omroepbestel.html Kan iemand uitleggen waarom hier de telegraaf bevooroordeeld wordt? Corruptie in den Haag ? In de wikipedia staat toch echt dat hier 2 keer dat de telegraaf de eigenaar is ......... Een mix van commercie en publiek bestel kan dus weg Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen +++ 4 x VU solo SE / T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++
vincent1971 Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Nou de redacties van de Volkskrant gaan samenwerken Dus wie is er bevoordeeld? Bron: AD http://www.ad.nl/ad/nl/1025/TV-Radio/art...menwerken.dhtml Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Gast aart44 Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Origineel bericht van: MySat Kan iemand uitleggen waarom hier de telegraaf bevooroordeeld wordt? Corruptie in den Haag ? Nou als je 50.000 leden hebt kun je een omroepvergunning aanvragen. En ja dat is positief beoordeeld door de PVDA minister Plasterk. LLInk moet weg die hebben meer als een miljoen €uro publiek geld kwijtgemaakt. Maar dit is politiek en politieke diskussies zijn hier niet toegestaan.
Amager95 Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: MySat Kan iemand uitleggen waarom hier de telegraaf bevooroordeeld wordt? Corruptie in den Haag ? Nou als je 50.000 leden hebt kun je een omroepvergunning aanvragen. En ja dat is positief beoordeeld door de PVDA minister Plasterk. LLInk moet weg die hebben meer als een miljoen €uro publiek geld kwijtgemaakt. Maar dit is politiek en politieke diskussies zijn hier niet toegestaan. Dat LLInk geld heeft kwijt gemaakt is volgens geen politiek maar gewoon een feit. Het vertrek van LLink heeft ook niets te maken met de komst van andere aspirant-omroepen. Die moeten het trouwens nog maar bewijzen dat zij het waar kunnen maken. Trouwens volgens mij staat de toekomst van de TROS ook terdiscussie omdat zij zich stelselmatig niet houden aan de wet, en connecties hebben met een supermarkt. Daar is nu nog niets overgezegd door Ronald Plasterk, maar dat zal geheit nog gaan volgen.
alx Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Zonder politiek te bedrijven: LLink was/is mijn favoriete omroep. Maar ja, belachelijke salarissen en een chaotische boekhouding. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Neptunus Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 De verwachting is dat die nieuwe omroepen zich onderscheiden en eerlijk gezegd verwacht ik dat ook. Verder nog een misverstand over linkse en rechtse journalistiek. Er is steeds het verwijt dat er te weinig rechts geluid is te horen. En dan reageren programma's zoals Nova en Paul en Witteman met de opmerking dat ze vaak rechtse politica te gast hebben. Maar ik wat ik graag wil zien is een linkse gast, geinterviewd door een rechtse journalist! En dat zie je niet, althans tot op heden. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Psychosammie Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 Citaat: Zijn wij zo dom ?? Of ben jij nou zo dom? Om de Wiki voor de waarheid aan te zien. Als je de kranten had gelezen had je geweten dat de Telegraaf WNL heeft losgeweekt. Blijkbaar is dat als afdoende beoordeeld. Goede zaak trouwens. Weg met die linkse geldsmijters. Ik heb er trouwens geen enkel bezwaar tegen dat de Telegraaf mee zou betalen aan WNL. Dan is dat gewoon duidelijk en gaat dat niet op de (s)linkse wijze zoals dat nu in omroepland gewoon is. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen