HRC-MARC Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Hallo; Is het net zo als bij de dreambox , kan je een tar bestand ook ergens in de kathy droppen , maar waar dan als dit lukt?? Greetz.. Dreambox 7000S Kathrein ufs-910 Pioneer PDP 508XD
collector Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 je kan een .ipk bestand copieren naar /tmp en deze via het menu installeren maar je kan ook helemaal handmatig een emu installeren op je kathrein het ligt even aan de image die je gebruikt de emu plaatsen in /var/bin chmod 755 config naar /var/keys (evt deze dir aanmaken) in /var/etc een bestandje emunaam.emu in dit bestandje de voldende regels opnemen: emuname =IncubusCamd_0.93 binname =incubusCamd startcam =/var/bin/incubusCamd stopcam =killall -9 incubusCamd ik heb even als voorbeeld Incubuscamd genomen succes Collector nokia mediamaster 9600 Kathrein UFS-910 e2 AAF dreambox 500 Dreambox 7000 darkstar2 dreambox 8000 openPLi
HRC-MARC Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Geplaatst: 9 november 2009 Bedankt , dit ga ik eens proberen voor de mbox Toch moet ik ook op termijn overgaan naar incubus denk ik. Dreambox 7000S Kathrein ufs-910 Pioneer PDP 508XD
Gast SatMann Geplaatst: 9 november 2009 Geplaatst: 9 november 2009 Origineel bericht van: HRC-MARC .......Toch moet ik ook op termijn overgaan naar incubus denk ik. dan moet je niet met een IPK doen. gewoon de zip afhalen van mijn post incubus0.94, ik heb de moeite gedaan om alles mooi in mapjes te zetten, zodat je gewoon via ftp dat moet gaan zetten in de juiste map. en alle instellingen staan ook juist. succes. (ps: incubus draait even vlot nu als gbox, uitgezonderd de één hd)
thisone Geplaatst: 11 november 2009 Geplaatst: 11 november 2009 kan ik deze ook gebruiken onder 2.02rc? Hoe laat ik hem daar automatisch opstarten bij het aanzetten van de box? Groet Niek Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C), 3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5
Gast SatMann Geplaatst: 11 november 2009 Geplaatst: 11 november 2009 thisone, zet alle files in mijn post (zip file) op de juiste plaats, geef ze allemaal dezelfde rechten 755! verander wel de incubus.cfg file zodat deze goed connecteerd naar je interne server. herstart je box ga dan naar : menu aaf-panel softcam en daar zie je dan incubus0.94 staan, dan doe je groene knop en de incubus start. de volgende heropstart start hij gewoon zelf op. et voila.
thisone Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 ik bedoelde eigenlijk onder de originele 2.02RC kathrein image! Of kan dat niet? Groet Niek Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C), 3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen