boes80 Geplaatst: 28 juni 2002 Geplaatst: 28 juni 2002 Ik heb momenteel op alle zenders beeld op ART met de multicam 6 in 1 files. Is dit een foutje van ART of zijn de files zo goed ???
Satori Geplaatst: 1 juli 2002 Geplaatst: 1 juli 2002 Ik neem aan dat je de Multivision kanalen bedoelt?? Ik krijg daaop intermitterend beeld (15 sec aan/15 sec uit) met multicam 2.2 files. Dit geldt voor zowel 5in1 als 6in1. Doe ik iets verkeerd? Groeten Satori
Gast Geplaatst: 2 juli 2002 Geplaatst: 2 juli 2002 jongens kunnen julie me helpen ik heb pioneer DBR-S100NL 2 gepatchd naar dynamit 4.28 en tot nu toe kan ik geen werkende fun files voor mijn decoder finden. zijn er werkende files voor deze versie als ja welke en waar kan ik ze hallen. alvast bedankt
Satori Geplaatst: 2 juli 2002 Geplaatst: 2 juli 2002 Ik neem aan day je 4.38 bedoelt. Keys en keyfiles en links daar naar toe zijn tegen de regels van het board. Je hebt PM. Groeten Satori
Gast Geplaatst: 2 juli 2002 Geplaatst: 2 juli 2002 ten eerste bedankt voor je reactie maar de firmware die in mijn decoder zit is 4.28 dus oude versie geen 4.38. alvast bedankt.
Satori Geplaatst: 2 juli 2002 Geplaatst: 2 juli 2002 4.28 is een goede versie, maar de multicam functionaliteit is beperkt. Groeten Satori
Gast Geplaatst: 2 juli 2002 Geplaatst: 2 juli 2002 ok maar is er nog een fun files die geschikt zijn voor deze versie (dynamit 4.28) graag jullie reacties. en als ja waar kan ik ze halen. alvast bedankt
boes80 Geplaatst: 2 juli 2002 Auteur Geplaatst: 2 juli 2002 Nee ik bedoel niet de multivision kanalen, maar art en nile kanalen, die normaal dacht ik in via 2 uitzonden, maar het blijkt dus dat ze ook tps script gebruiken, daarom begrijp ik eigenlijk niet waarom ik de multivision kanalen niet kan kijgen want die zenden toch ook in via 2 en tps script uit ??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen