satbox Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 al eens eerder een soortgelijke site hier neer gezet maar deze is weer uitgebreider Een vliegtuig-tracker die met behulp van Google maps en een ADS-B ontvanger de gegevens van vliegtuigen boven Schiphol volgt. Eerder was er al geluidsnet van vlieghinder.nl maar die focust vooral op de geluidsoverlast van vliegtuigen. De vliegtuigjes kwamen er een beetje bekaaid vanaf als kidpix-achtige icoontjes. http://casper.frontier.nl/ bron: de volkskrant op het web
Gast decodertje Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 mooie site thx voor de tip grtz decodertje
climasat Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Bedankt ... dit is echt wel een leuke site.
soktic Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Ja, thx leuk. Ik heb even gecontroleerd, en het klopt echt . Ben even naar buiten gegaan en jawel er kwam zoals verwacht een vliegtuig aan...
djpetit Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Origineel bericht van: satbox al eens eerder een soortgelijke site hier neer gezet maar deze is weer uitgebreider Een vliegtuig-tracker die met behulp van Google maps en een ADS-B ontvanger de gegevens van vliegtuigen boven Schiphol volgt. Eerder was er al geluidsnet van vlieghinder.nl maar die focust vooral op de geluidsoverlast van vliegtuigen. De vliegtuigjes kwamen er een beetje bekaaid vanaf als kidpix-achtige icoontjes.http://casper.frontier.nl/ bron: de volkskrant op het web Satbox, bedankt voor de tip. Geweldige site zeg. Tis niet zo dat ik om de haverklap aar buiten vlieg, maar ik ben wel helemaal weg van vliegtuigen. Doet me weer denken aan mijn vakantie. groet, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
madhunter Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Satbox, Bedankt voor je tip, een leuke site. Inderdaad het klopt, heb het even gecontroleerd buiten. vriendelijke groet, Johan
djpetit Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Origineel bericht van: satbox al eens eerder een soortgelijke site hier neer gezet maar deze is weer uitgebreider Een vliegtuig-tracker die met behulp van Google maps en een ADS-B ontvanger de gegevens van vliegtuigen boven Schiphol volgt. Eerder was er al geluidsnet van vlieghinder.nl maar die focust vooral op de geluidsoverlast van vliegtuigen. De vliegtuigjes kwamen er een beetje bekaaid vanaf als kidpix-achtige icoontjes.http://casper.frontier.nl/ bron: de volkskrant op het web Alleen jammer dat het alleen boven Nederland te bekijken valt (zover ik kan zien) Is er ook niet zoiets voor over de hele wereld ? mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Feedhunter Rini Geplaatst: 4 november 2009 Geplaatst: 4 november 2009 Hi Satsbox bedankt voor de tip!! Als ook vliegtuigspotter ben ik hier heel blij mee Groeten Feedhunter Rini I work with: Technomate TM 5402 HD M3 CI super+, or Dr HD F 15, or Clark Tech HD 4100 plus, or VU+ Duo or DVB/Dream DVB met TBS 5980 USB DVB S2 TV Q Box CI and a 110 c.m. Triax dish with quad 0.3 Invacom LNB and a DiseqC 1.2 Motorized H-H Moteck Motor
Rocketscientist Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 Kan ik kijken welk toestel hier voorbij vliegt. Ik werk bij een van de aanvlieg routes. Toppie Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Gast decodertje Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 vandaag even snel skyfire op mijn htc geinstalleerd en vervolgens naar casper frontier gesmurft. erg grappig werkt goed. soms wel lekker in me nachtdienst beetje tijdverdrijf . peukie erbij dan komen we de nacht wel door
kees hekstra Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 leuke site bedankt helemaal toppie. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Niet alle vliegtuigen verschijnen erop, ik heb zelf uitzicht op de kaagbaan en bij het starten gebeurd het regelmatig dat die toestellen dan niet op de site verschijnen. Maar verder wel een hele leuke site.
vGnp Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Dat zijn dan waarschijnlijk geheime CIA vluchten vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
SingleSlow Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Best leuk om dit soort dingen te volgen. Dit is een soortgelijke maar dan met de dB-meetpunten. http://www.geluidsnet.nl/ SingleSlow
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen