swarfega Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 wie kan mijn deze AXAS CAM te herprogrammeren dat hij weer werkt op de nieuwe canaldigitaalkaart MVG
Gast privatos Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 In pricipe zou er UCAS 3.0 of 3.1 opgezet kunnen worden. Stuur even een PM of je uit de buurt komt. Leo.
Terradon Geplaatst: 9 november 2009 Geplaatst: 9 november 2009 Hoi Swarfega, Privatos geeft toch aan dat die wel wil helpen......geef anders even aan waar je precies zit of overweeg je cam op te sturen... Groetjes.......
djpetit Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 Origineel bericht van: swarfega wie kan mijn deze AXAS CAM te herprogrammeren dat hij weer werkt op de nieuwe canaldigitaalkaart MVG Ik weet niet wat voor Cam het precies het is, maar volgens mij moet dit ook wel lukken met met Cas3. Je zult hem wel even moeten opsturen naar mij want woon bij Arnhem. Stuur maar even een pm. mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
swa Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 heb je een cas programmer? wil anders wel even helpen met de procedure. beter een penta 111 erop werkt beter dan een ucas toch zeker voor tv vlaanderen omdat het eigelijk niet precies een seca3 is maar een nagra kaart mvg swa
djpetit Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 Origineel bericht van: swa heb je een cas programmer? wil anders wel even helpen met de procedure. beter een penta 111 erop werkt beter dan een ucas toch zeker voor tv vlaanderen omdat het eigelijk niet precies een seca3 is maar een nagra kaart mvg swa Yes, heb een cas programmer....maar kan niet programmeren zonder de cam van swarfega .... greetings, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
swa Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 sorry was bedoeld voor swarfega Origineel bericht van: djpetit Origineel bericht van: swa heb je een cas programmer? wil anders wel even helpen met de procedure. beter een penta 111 erop werkt beter dan een ucas toch zeker voor tv vlaanderen omdat het eigelijk niet precies een seca3 is maar een nagra kaart mvg swa Yes, heb een cas programmer....maar kan niet programmeren zonder de cam van swarfega .... greetings, djpetit
swarfega Geplaatst: 10 november 2009 Auteur Geplaatst: 10 november 2009 Hallo Djpetit volgens mijn heb ik u een pm gestuurd met de vraag waar ik hem na toe kan sturen met een retour envelop misschien is hij niet aangekomen dus probeer ik het nog een keer mvg en alvast bedankt dat u mijn wil helpen
djpetit Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 Origineel bericht van: swarfega Hallo Djpetit volgens mijn heb ik u een pm gestuurd met de vraag waar ik hem na toe kan sturen met een retour envelop misschien is hij niet aangekomen dus probeer ik het nog een keer mvg en alvast bedankt dat u mijn wil helpen en pm terug ! mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
djpetit Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 Origineel bericht van: swa sorry was bedoeld voor swarfega Origineel bericht van: djpetit Origineel bericht van: swa heb je een cas programmer? wil anders wel even helpen met de procedure. beter een penta 111 erop werkt beter dan een ucas toch zeker voor tv vlaanderen omdat het eigelijk niet precies een seca3 is maar een nagra kaart mvg swa Yes, heb een cas programmer....maar kan niet programmeren zonder de cam van swarfega .... greetings, djpetit maakt niet uit heb inmiddels al een pm gekregen en hij stuurt hem op naar me mvgr, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
swarfega Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Geplaatst: 16 november 2009 Hallo Djpetit cam is binnen in mijn topfield gedaan en werk weer. Hartelijk dank voor deze service ik ben er blij mee hoef ik niet elke keer weer mijn cam meenemen als we naar de camping gaan Nogmaals super bedankt Paul
djpetit Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 Origineel bericht van: swarfega Hallo Djpetit cam is binnen in mijn topfield gedaan en werkt weer. Hartelijk dank voor deze service ik ben er blij mee hoef ik niet elke keer weer mijn cam meenemen als we naar de camping gaan Nogmaals super bedankt Paul Graag gedaan ! groet, djpetit Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen