mercre Geplaatst: 28 juni 2002 Geplaatst: 28 juni 2002 Is het Mexicaanse pakket Televisa in het spaans op 43 west, nu vrij te bekijken ? Normaal is dit in viacces gecodeerd, maar het is nu vrij te zien, althans op mijn ontvanger wel. Draai jullie schotel even op 43 west en weet me iets te zeggen. Groetjes en alvast bedankt voor de reacties.
harry37 Geplaatst: 29 juni 2002 Geplaatst: 29 juni 2002 Scherp opgemerkt mercre, ik merkte gisteren al even dat ik geen beeld kreeg met de gebruikelijke keys, en nu is ie dus vrij. Ik hod m'n hart vast: viaccess2???
Gast Geplaatst: 29 juni 2002 Geplaatst: 29 juni 2002 @Mercre Als je de zenders bedoelt die op 12582/V/27500 zitten kan ik die hier dus ook vrij ontvangen. Dat was een aantal maanden geleden ook het geval, dus of er sprake moet zijn van onmiddellijke paniek? Verder dacht ik, dat dezelfde zenders (zij het gecodeerd in Nagravision, dacht ik) ook op Hispasat beschikbaar zijn. Gr. Opa
rikardo8 Geplaatst: 1 juli 2002 Geplaatst: 1 juli 2002 Dat geldt voor twee zenders uit het Televisa-pakket: galavision Europa en telenovelas. Het Televisa-pakket telt bovendien een paar zeer interessante muziekzenders: telehit (latin pop) en ritmo son (musica tropical). Maar om daar nu us$(=euro ?) 315 per jaar voor neer te tellen ? Saludos, Rikardo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen