Gast MiLo Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Niet alleen in Frankrijk. Het begint al ergens op te lijken, die UTF-8 support
DRK Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Origineel bericht van: Neo Ik blijf nog een kleine wens overhouden en dat is dat de DM weer netjes gaat slapen. Als je het niet voor elkaar krijkt om na te gaan in welke modus het apparaat zich bevindt bij aanvang van het importeren, zou het fijn zijn als in het menu van de xml-importer plugin een nieuwe optie wordt toegevoegd om het apparaar in de sleep-mode te zetten als de operatie klaar is. Zoiets als: 'Go to sleep mode after importing is finised: Yes/No'. Kan dit? installatie van enigma2-plugin-extensions-startuptostandby zorgt hier ook voor indien nodig. groeten
ToMaJo Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Zojuist zonder problemen deze versie geinstalleerd. Alle hulde voor het "dynamische duo" !!! Ik had alleen nog een klein vraagje : De zenders National Geographic Wild en E! Entertainment van Canal Digitaal geven bij mij geen meerdaagse EPG aan, alleen als ik de ook MediaHighway EPG gebruik is er meerdaagse (2) EPG info. WDR (Köln) geeft ook geen meerdaagse EPG, alleen als je er even naar gekeken hebt komt de hele komende week in beeld. Doe ik iets verkeerd ??? nb. om deze reden heb ik nog steeds alle 3 de EPG-opties (MediaHighway, FreeSat en Private) geactiveerd, overigens zonder verdere problemen. 2x VU+Duo met Vix 3.0 en OScam 1.7947 en CCcam 2.3.0 voor Astra 1,2 en 3 + HotBird
jalza Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Ja waarschijnlijk doe je iets verkeerd ,zet om te beginnen je epg MH en andere uit .. heb je het programma al epg laten downloaden ? Ik zelf gebruik nog 9.9 dus weet niet of je moet rebooten.? Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Gast Neo Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Origineel bericht van: DRK installatie van enigma2-plugin-extensions-startuptostandby zorgt hier ook voor indien nodig. Hier juist niet, anders meld ik het natuurlijk niet. Bij mij blijft de DM na restart van Engima2 in de wakker-mode.
ToMaJo Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Origineel bericht van: jalza Ja waarschijnlijk doe je iets verkeerd ,zet om te beginnen je epg MH en andere uit .. heb je het programma al epg laten downloaden ? Ik zelf gebruik nog 9.9 dus weet niet of je moet rebooten.? Dank voor je reactie. Wat ik altijd doe (voor de zekerheid) : 1. oude plugin deinstalleren 2. reboot 3. epg_new.dat uit /tmp/ verwijderen 4. nieuwe plugin installeren 5. reboot 6. nieuwe EPG-data manueel laten downloaden (daarna auto-restart) nb. bij eerdere versies had ik alle 3 de EPG-opties uitgeschakeld maar dat gaf ook dezelfde resultaten. nb 2. Waar zou eigenlijk het originele epg.dat bestand moeten staan als je het niet laat opslaan op de harddisk ??? 2x VU+Duo met Vix 3.0 en OScam 1.7947 en CCcam 2.3.0 voor Astra 1,2 en 3 + HotBird
DRK Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Origineel bericht van: Neo Origineel bericht van: DRK installatie van enigma2-plugin-extensions-startuptostandby zorgt hier ook voor indien nodig. Hier juist niet, anders meld ik het natuurlijk niet. Bij mij blijft de DM na restart van Engima2 in de wakker-mode. wellicht overbodig te melden maar je hebt de plugin ook op 'enable' gezet na het installeren? (just to be sure )
jalza Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 ja ik doe het niet anders dus geen idee wat er dan niet klopt. ik draai wel op Milo.en jij volgens je handtekening Gemini. Ik kreeg het op gemini ook niet voor elkaar hoor maar was nog op 4.2. en hij zal het wel opslaan op zijn eigen geheugen. Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
ToMaJo Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Origineel bericht van: jalza ja ik doe het niet anders dus geen idee wat er dan niet klopt. ik draai wel op Milo.en jij volgens je handtekening Gemini. Ik kreeg het op gemini ook niet voor elkaar hoor maar was nog op 4.2. en hij zal het wel opslaan op zijn eigen geheugen. Voor de zekerheid nog even geprobeerd met MediaHighway uitgeschakeld maar dat geeft geen verschil. Ra, ra, ra..... 2x VU+Duo met Vix 3.0 en OScam 1.7947 en CCcam 2.3.0 voor Astra 1,2 en 3 + HotBird
aardbeì Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Origineel bericht van: ToMaJo Origineel bericht van: jalza ja ik doe het niet anders dus geen idee wat er dan niet klopt. ik draai wel op Milo.en jij volgens je handtekening Gemini. Ik kreeg het op gemini ook niet voor elkaar hoor maar was nog op 4.2. en hij zal het wel opslaan op zijn eigen geheugen. Voor de zekerheid nog even geprobeerd met MediaHighway uitgeschakeld maar dat geeft geen verschil. Ra, ra, ra..... die 3 zenders die je noemt zitten gewoon nog niet in de EPG data mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Gast Neo Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Origineel bericht van: DRK wellicht overbodig te melden maar je hebt de plugin ook op 'enable' gezet na het installeren? (just to be sure ) Natuurlijk! Duh! Plugin is enabled, DM in sleep-mode, plugin gaat om de ingestelde tijd aan de slag, doet zijn ding, hij restart Engima2 en DM blijft in de wakker-mode.
ToMaJo Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Origineel bericht van: aardbeì Origineel bericht van: ToMaJo Origineel bericht van: jalza ja ik doe het niet anders dus geen idee wat er dan niet klopt. ik draai wel op Milo.en jij volgens je handtekening Gemini. Ik kreeg het op gemini ook niet voor elkaar hoor maar was nog op 4.2. en hij zal het wel opslaan op zijn eigen geheugen. Voor de zekerheid nog even geprobeerd met MediaHighway uitgeschakeld maar dat geeft geen verschil. Ra, ra, ra..... die 3 zenders die je noemt zitten gewoon nog niet in de EPG data mvrgr Bedankt voor je reactie. Ja, dat zou natuurlijk wel kunnen maar dat kan ik niet zo eenvoudig checken. Ik heb wel gezien dat bijv. WDR wel in rytec.channels.xml staat met de juiste ID. 2x VU+Duo met Vix 3.0 en OScam 1.7947 en CCcam 2.3.0 voor Astra 1,2 en 3 + HotBird
aardbeì Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Origineel bericht van: ToMaJo Origineel bericht van: aardbeì Origineel bericht van: ToMaJo Origineel bericht van: jalza ja ik doe het niet anders dus geen idee wat er dan niet klopt. ik draai wel op Milo.en jij volgens je handtekening Gemini. Ik kreeg het op gemini ook niet voor elkaar hoor maar was nog op 4.2. en hij zal het wel opslaan op zijn eigen geheugen. Voor de zekerheid nog even geprobeerd met MediaHighway uitgeschakeld maar dat geeft geen verschil. Ra, ra, ra..... die 3 zenders die je noemt zitten gewoon nog niet in de EPG data mvrgr Bedankt voor je reactie. Ja, dat zou natuurlijk wel kunnen maar dat kan ik niet zo eenvoudig checken. Ik heb wel gezien dat bijv. WDR wel in rytec.channels.xml staat met de juiste ID. 't is wel te checken, als je 't zeker wilt weten ff de gedefinieerde files (te vinden in rytec.sources.xml) downloaden, uitpakken en zoeken of je er epg-gegevens van de kanalen vindt er is mij echter geen issue bekend waarbij een kanaal dat er wel is overgeslagen wordt, hooguit is de mapping (zoals gedefinieert in rytec.channels.xml) niet goed dat is dan weer te verhelpen door de juiste channel-id aan 't source-id te knopen in rytec.channels.xml, is leuk om mee te spelen mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Golfdiesel Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Voor de WDR en alle andere Duitse zenders heb je de plugin helemaal niet nodig omdat deze gewoon een 7 daagse meesturen die altijd werkt. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Keep it Cool Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Origineel bericht van: Neo Origineel bericht van: DRK Natuurlijk! Duh! Plugin is enabled, DM in sleep-mode, plugin gaat om de ingestelde tijd aan de slag, doet zijn ding, hij restart Engima2 en DM blijft in de wakker-mode. Ik gebruik ook newenigma en bij mij werkt die plugin ook goed alleen je gebruikt sleepmode is dat het zelfde als gewoon stanby zetten op de afstandbediening dus klokje in beeld ? Of misschien een optie die plugin (startuptostanby) helemaal te verwijderen en daarna eens opnieuw te installeren ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen