Ga naar inhoud

xmltv importer 0.9.13

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Origineel bericht van: Keep it Cool
Ik gebruik ook newenigma en bij mij werkt die plugin ook goed alleen je gebruikt sleepmode is dat het zelfde als gewoon stanby zetten op de afstandbediening dus klokje in beeld ?

Of misschien een optie die plugin (startuptostanby) helemaal te verwijderen en daarna eens opnieuw te installeren ?

Met de sleep-mode bedoel ik gewoon de standby (dus geen deep-sleep).

Gaat het bij jou dan wel goed? Als je DM in sleep (lees standby) verkeert en de xml-import plugin aan de slag gaat en Enigma2 restart, gaat ie daarna weer in de sleep-mode terug?

• Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:
Origineel bericht van: Golfdiesel
Voor de WDR en alle andere Duitse zenders heb je de plugin helemaal niet nodig omdat deze gewoon een 7 daagse meesturen die altijd werkt.

Dat klopt maar als de zender met de juiste ID in rytec.channels.xml staat en ook vermeld is in Rytec_Channel_list.pdf zou het ook vanuit de plugin moeten werken toch ???

2x VU+Duo met Vix 3.0 en OScam 1.7947 en CCcam 2.3.0 voor Astra 1,2 en 3 + HotBird

Geplaatst:

Citaat:

Of misschien een optie die plugin (startuptostanby) helemaal te verwijderen en daarna eens opnieuw te installeren ?

Met de sleep-mode bedoel ik gewoon de standby (dus geen deep-sleep).

Gaat het bij jou dan wel goed? Als je DM in sleep (lees standby) verkeert en de xml-import plugin aan de slag gaat en Enigma2 restart, gaat ie daarna weer in de sleep-mode terug?

Ja hier gaat het wel goed en een kennis van mij ook met newenigma en die startuptostanby daar gaat het ook goed.
(Zet hem op stanby , in de morgen word dan de EPG opgehaald en daarna gaat de GUI restarten en gaat de ontvanger weer in stanby).
Je kunt simpel testen of die plugin goed werkt als je hem n.l. actief hebt en je geeft de dm800 een restart dan komt hij n.l. weer stanby te staan en moet ik de DM800 eerst weer aan zetten.
Geplaatst:

Ja hier gaat het wel goed en een kennis van mij ook met newenigma en die startuptostanby daar gaat het ook goed.
(Zet hem op stanby , in de morgen word dan de EPG opgehaald en daarna gaat de GUI restarten en gaat de ontvanger weer in stanby).
Je kunt simpel testen of die plugin goed werkt als je hem n.l. actief hebt en je geeft de dm800 een restart dan komt hij n.l. weer stanby te staan en moet ik de DM800 eerst weer aan zetten.

Ik krijg de indruk dat jij de 'startuptostandby' plugin hebt geinstalleerd. Als dat zo is, is het logisch dat je DM na een restart altijd in de standby mode gaat.

Ik zou graag willen dat de xml-importer plugin zonder de hulp van een andere plugin (zoals startuptostandby) zelf de apparaat in de standby mode brengt.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Neo

Ik krijg de indruk dat jij de 'startuptostandby' plugin hebt geinstalleerd. Als dat zo is, is het logisch dat je DM na een restart altijd in de standby mode gaat.

Ik zou graag willen dat de xml-importer plugin zonder de hulp van een andere plugin (zoals startuptostandby) zelf de apparaat in de standby mode brengt.

Helaas dan had ik je verkeerd begrepen inderdaad zonder die plugin gaat de ontvanger niet in stanby meer maar ik vond het op deze manier toch een betere oplossing dan dat hij aan bleef staan maar misschien komt er nog wel wat voor t.z.t. ik vind wat de heren nu al gemaakt hebben puik werk.
Geplaatst:

vreemde bij bij mij is dat als ik de startup to standby plugin installeer en activeer (DM800 - Newnigma2), deze wel z'n werk doet maar dat ik daarna geen geluid meer heb. Deactiveer ik de plugin en herstart de GUI dan is het geluid weer terug.

Iemand ook deze ervaring?

Geplaatst:

Even op het luidspreker blokkeerknopje op je afstandsbediening drukken kan ook.

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

Geplaatst:

Klopt heb ik ook, maar als ik dan op de + knop van de afstandbediening druk om m harder te zetten komt het goed.

B17

Receivers:Dreambox 920;Dreambox One. Sat's: 4.8°E, 9°E, 13°E, 19.2°E, 23.5°E, 28.2°E en Cable Ziggo.

Geplaatst:
Origineel bericht van: ToMaJo
Voor de WDR en alle andere Duitse zenders heb je de plugin helemaal niet nodig omdat deze gewoon een 7 daagse meesturen die altijd werkt.

Dat klopt maar als de zender met de juiste ID in rytec.channels.xml staat en ook vermeld is in Rytec_Channel_list.pdf zou het ook vanuit de plugin moeten werken toch ???

Ja, maar dan moet de betreffende data wel in de Rytec data files staan die gedownload worden.

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Geplaatst:
Origineel bericht van: ToMaJo

Ja, maar dan moet de betreffende data wel in de Rytec data files staan die gedownload worden.

De channel ID's zijn wel opgenomen in de rytec.channels.xml maar worden niet meer opgehaald omdat deze toen meer de data belastten daar je deze idd door op de zender te staan binnen krijgt. Dus heb ik ze toen weer gedeactiveerd.
Ik kan ze weer erbij zetten maar heeft het extra voordelen? Of maak ik er een aparte file voor (GermanFTA) bijvoorbeeld?

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

@Rytec,

't ging niet alleen om WDR, maar ook om NGC Wild en E! Entertainment

@MiLo,

Hoi Mike,

Kun je ons ook vertellen wat deze plugin gaat "doen" nu je tot PLi toegetreden bent?

Met name het stukje support andere images, wordt dat nog afgemaakt (meerdere .dat-files en dergelijke)

mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Geplaatst:

De ontwikkeling gaat gewoon door. Ik ben nu bezig de laatste hand te leggen op de volgende release. Deze heeft - in principe - een wijziging in de patch nodig voor Pli/MiLo, om de codering naar UTF-8 te zetten. Andere images hoeven niet te worden aangepast. Zonder aanpassing werken speciale tekens (ë,é enzo) niet meer goed. Met mijn nieuwe PLI status moet het mogelijk zijn om iets te doen aan het image!

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Deze heeft - in principe - een wijziging in de patch nodig voor Pli/MiLo

Ik durf 't eigenlijk niet te vragen, komt die ook nog in MiLo of alleen in PLi???

mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
De ontwikkeling gaat gewoon door. Ik ben nu bezig de laatste hand te leggen op de volgende release. Deze heeft - in principe - een wijziging in de patch nodig voor Pli/MiLo, om de codering naar UTF-8 te zetten. Andere images hoeven niet te worden aangepast. Zonder aanpassing werken speciale tekens (ë,é enzo) niet meer goed. Met mijn nieuwe PLI status moet het mogelijk zijn om iets te doen aan het image!

Ik hoop dat dit niet betekend dat de xmltv files naar UTF-8 worden omgezet.

De importer voor enigma1 ondersteund geen UTF-1 alleen de ISO codering is ondersteund. Het zou spijtig zijn dat de enigma1 dan geen gebruik meer zou kunnen maken van deze XMLTV files.

Dank bij voorbaat.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen