Ga naar inhoud

xmltv importer 0.9.13

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Willy,

Aan de files zal ik niets veranderen dus de bron blijft zoals het is.

Het zal eerder in de plugin zelf zijn dat UTF-8 ondersteund zal worden.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

• Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Voor Rytec.

Gemini 4.5 geïnstalleerd. Xmltv ( 0.9.13-r12 ) werkt niet meer.

Update Interval van de EPG in BP kan niet op 0 gezet worden, zou dat de reden zijn?

Met gemini 4.4 is alles OK.

DM8000; Visiosat BIG BiSAT

Gemini 2.5

EPG van Rytec

Geplaatst:

XMLTV in gemini2.5 eek

In het bestand: /usr/lib/enigma2/python/Bp/set_setup.py heb ik in de update_time de keuze van 15 minuten veranderd in 0(nul) en nu werkt de rytec_epg.

hoe komt dit? iemand raad?

DM8000; Visiosat BIG BiSAT

Gemini 2.5

EPG van Rytec

Geplaatst:

Ik draai deze plugin onder Pli Jade3 op een DB7025+ en krijg als de automatische update start de volgende bijgevoegde crashlog. Weet iemand wat er aan de hand kan zijn?

Geplaatst:

@MiLo:

Ik ban ff met in je code zitten rondneuzen en heb een kleine toevoeging in plugin.py om het gedrag 'back to standby' te realiseren.

De toevoegingen zijn (in plugin.py):

1) de volgende imports aan in het begin toevoegen:

Code:
from Tools import Notificationsimport os.path

2) in de functie autostart toevoegen:

Code:
if os.path.isfile("/tmp/enigmastandby"):                        Notifications.AddNotification(Screens.Standby.Standby)                        os.remove("/tmp/enigmastandby")

op deze manier (hele functie autostart):

Code:
def autostart(reason, session=None, **kwargs):    "called with reason=1 to during shutdown, with reason=0 at startup?"    global autoStartTimer    global _session    print "[EPGImport] autostart (%s) occured at" % reason, time.time()    if reason == 0:        if session is not None:                _session = session                if autoStartTimer is None:                        autoStartTimer = AutoStartTimer(session)                if os.path.isfile("/tmp/enigmastandby"):                        Notifications.AddNotification(Screens.Standby.Standby)                        os.remove("/tmp/enigmastandby")    else:        print "[EPGImport] Stop"        #if autoStartTimer:        #       autoStartTimer.stop()

Door deze aanpassing gaat de DM terug in de standby mode indien de DM voor de operatie van xmltv importer al in de standby mode was. Op mijn DM en die van mijn vrienden werkt het uitstekend. Wat vind je ervan om deze wijziging in de volgende versie op te nemen zodat meerdere hiervan blij worden.

Alvast bedankt!

Geplaatst:

De wijziging zat er intussen al in, ik ben alleen nog niet aan releasen toegekomen door al het op en neer geschuif met software archieven. Ook heb ik denk ik een oplossing voor de middernachtgaten. Ik zal vanavond of morgen de 0.9.15 wel kunnen vrijgeven.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Littlesat
Lang leve open source

De (open) source staat hier, kun je snel zien wat ik aan het doen ben: plugin-xmltvimport
Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: Littlesat
Lang leve open source

De (open) source staat hier, kun je snel zien wat ik aan het doen ben: plugin-xmltvimport

Ik heb een tijdje niet meer kunnen testen omdat ik met mijn favorietenlijstje en mijn picons bezig was.
Nu is dat achter de rug.

Ik wou eens weten, is er al getest met bijv. de JXMLTV sources ?
Maanden geleden heb ik dat eens getest en toen scheen dat niet te werken.
JXMLTV is een tool die voor de Belgische zenders op diverse Belgische sites TV programma info kan gaan halen, en die dan in een XMLTV bestand bewaart.
Geplaatst:
Origineel bericht van: zzzzzzz
Ik wou eens weten, is er al getest met bijv. de JXMLTV sources ?
Maanden geleden heb ik dat eens getest en toen scheen dat niet te werken.
JXMLTV is een tool die voor de Belgische zenders op diverse Belgische sites TV programma info kan gaan halen, en die dan in een XMLTV bestand bewaart.

Heb voor de aardigheid eens wat gedownload met die JXMLTV.
De download files zijn in UTF-8 formaat, maar lijken veoor de rest verdacht veel op de XMLTV files die we hier gebruiken.
En vermits Milo bezig is met UTF-8 support, lijkt het mij dat vanaf de volgende versie van de importer de files van JXMLTV zouden moeten werken.

PS: die UTF-8 was de reden dat het niet werkte in vorige versies.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Ik weet waardoor de crash veroorzaakt is: een tekort aan het beschikbaar geheugen. Ik heb nu een swapfile aangemaakt op de 7025+ en nu gaat de automatische update wel goed. Ik vind het alleen raar dat hiervoor de manuele update wel goed werkte en de automatische niet. Heeft een automatische update meer geheugen nodig?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen