ronaldsl Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 Hoi allen, Ja, ik weet het, HET is een stomme vraag. Ik heb een Senseo en er ligt altijd water of koffiewater onder het apparaat op het aanrecht. WAAR komt dat vandaan ? (opvangbakje maak ik regelmatig leeg) Ik snap er niets van waar HET vandaan komt......wie wel ? groet ronald.
marcel1970 Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 Goeie vraag ik weet zo geen antwoord, maar ik heb er hier ook last van "My next wife will be normal"
seije017 Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 lekkende pakkingring die de afsluiter dicht waar je het senseo koffie zakje in stopt.
Alventali Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 Het is niet een van de apparaten uit de series vernoemd op ondrstaande pagina Senseo service Lees links en rechts dat het lekken veroorzaakt kan worden door kalk afzetting. Kan daardoor ook "ontploffen" door te hoge druk opbouw. Wat ook de reden van lekken zou zijn. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
bigtwin Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 @ronaldsl: Je hebt hier wellicht niks aan, maar stomme vragen bestaan volgens mij niet. Alleen stomme antwoorden... ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Gast Agent Mike Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 zelfde probleem hier. geen idee, zou het ook graag weten.
bliksem Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 er is een serie die lekt daar valt niets aan te doen ik zelf heb een nieuwe die dat niet meer doet Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
Sjattuh Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 Druk er eens op als je koffie zet. Op de bovenkant/klep gedeelte. Dan weet je gelijk of hij niet goed sluit. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Neptunus Geplaatst: 5 november 2009 Geplaatst: 5 november 2009 Joh, wat maakt het uit, of er nou drab of Senseo in je kopje komt, het verschil proef je niet. Ook niet als je een vierkante koopt! Ik zag laatst de reclame bij PSV voorbij komen: "Senseo, nu ook in het vierkant". Of het dan wél ineens te drinken is! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
bigtwin Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Nespresso... Bevalt, maar vooral smaakt zéér goed. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
SingleSlow Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Bij mij kwam het water uit het vol gevulde waterreservoir. Bij vullen van het reservoir hou je deze rechtop terwijl op de Senseo het reservoir in een schuine stand staat. Minder vol vullen dus. SingleSlow
quattro Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 daarom zit er ook een streepje met max. op het reservoir VU+ Solo2, VTI Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W
Neptunus Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Dan maar een tip aan de verstokte Senseo gebruikers: als het kreng het loodje legt, wegpleuren en dan een Nespresso apparaat kopen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
marcel1970 Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Origineel bericht van: Neptunus Dan maar een tip aan de verstokte Senseo gebruikers: als het kreng het loodje legt, wegpleuren en dan een Nespresso apparaat kopen. Is wel prachtig maar wel 2x zo duur koffiedrinken. "My next wife will be normal"
Neptunus Geplaatst: 6 november 2009 Geplaatst: 6 november 2009 Origineel bericht van: marcel1970 Origineel bericht van: Neptunus Dan maar een tip aan de verstokte Senseo gebruikers: als het kreng het loodje legt, wegpleuren en dan een Nespresso apparaat kopen. Is wel prachtig maar wel 2x zo duur koffiedrinken. Maar dan mag je Nespresso met recht koffiedrinken noemen en Senseo een soort veredeld slootwater drinken. Je begrijpt: ik ben geen fan van Senseo! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen