Victor Geplaatst: 20 december 2009 Geplaatst: 20 december 2009 Hij connect dus wel. Maar dat van die freezes wist ik niet. Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Victor Geplaatst: 8 januari 2010 Geplaatst: 8 januari 2010 Heeft iemand van jullie een Canaal Digitaal kaart in deze ontvanger aan de praat en zo ja is het dan met oscam of newcs? Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Gast Clark Geplaatst: 22 februari 2010 Geplaatst: 22 februari 2010 CD Kaart werkt hier zonder problemen in de kaartlezer.
Victor Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 ik neem dat dat in combinatie is met newcs en mgcamd. Dat is mij inmiddels bekend ja. Ben nu wel benieuwd of je de interne kaartlezer ook met oscam kan benutten voor de Seca3 kaart iemand al oscam getest? Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Niels Wagenaar Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 Wat ik mij eigenlijk afvraag, hoe doet de Coolstream het met multimedia bestanden? Ik hoor gewoon tegenstrijdige antwoorden als het gaat om het afspelen van MKV's (ja, maar met DTS streams dan niet), AVI's (Nee), MPEG2/TS (Ja), DVD-ISO's (Nee), DVD-VOB's (Ja?), WMV's (Nee) en MP3's (Onduidelijk). Kan iemand mij daar wat meer duidelijkheid over geven? Mvg, Niels Wagenaar Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
Victor Geplaatst: 5 maart 2010 Geplaatst: 5 maart 2010 heb enkel ervaring met volgende bestanden (JA DUS) MKV (zonder DTS stream) TS MP3 DVD-VOB's kan ik testen en kom ik op terug AVI en ISO is inderdaad niet mogelijk (misschien in toekomts maar kans is klein) Coolstream HD-1 Neutrino PVR
koe Geplaatst: 16 maart 2010 Geplaatst: 16 maart 2010 gaan we uit proberen heeft tijd nodig eerst uit voerig testen daarna laat ik u weten maar het moet werken
Victor Geplaatst: 17 maart 2010 Geplaatst: 17 maart 2010 Ik kom nog even terug op VOB bestanden Deze worden gewoon netjes afgespeeld !!! Coolstream HD-1 Neutrino PVR
arcticbreeze Geplaatst: 21 maart 2010 Geplaatst: 21 maart 2010 Hoi, volg deze ontvanger een beetje en lees dat er linux OS op staat, betekend dit dat er ook een opensource op gezet kan worden zoals die van pli. Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
Victor Geplaatst: 22 maart 2010 Geplaatst: 22 maart 2010 deze ontvanger werkt met Neutrino HD en PLI is voor enigma. De sources worden wel dagelijks bijgewerkt en de meesten met deze ontvanger maken zelf hun eigen image. De community is nogal gering (hij is nu ook heel moeilijk te verkrijgen, komt nieuwe versie aan) en het zijn voornamelijk oude dbox gebruikers die hem hebben (dbox werkte ook al op neutrino). Ik moet eerlijk zeggen dat het niet een ontvanger is voor iemand die alles kant en klaar wil hebben. Het is een ontvanger voor de echte hobbyist. Maar na een paar maanden in bezit in mijn conclusie simpel, ik hoef niets anders. HD kwaliteit is super en snellere ontvangers zuller er niet zijn. Dat zijn voor mij de 2 belangrijkste eigenschappen ook. Coolstream HD-1 Neutrino PVR
arcticbreeze Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Oke, ben opzoek naar een leuke alles kunner met HD die kan connecten met een CCcamserver, maar ben geen knutselaar. Is de opvolger beter? Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
Victor Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 bedoel je met opvolger de HD plus die binnenkort moet uitkomen? Daar is nog niet veel concreets over bekend, de verschillen zullen niet veel invloed hebben op prestatie. software is hetzelfde. images zullen dus op beiden werken (en ook nog op kabel versie). Vandaag is zelfs nog een nieuwe firmware uitgekomen met wat verbeteringen hier en daar. volgens geruchten: de opvolger zal een pasieve koeling krijgen (heb zelf de mijne erop gezet) usb poort aan de achterkant ipv 1 aan voorkant er komt een deep standby functie die huidige dus niet heeft terugkomend op cccam: je kan dus geen cccam zelf erop zetten maar je kan wel dmv mgcamd connecten met een cccam server. Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Satlook Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Citaat: terugkomend op cccam: je kan dus geen cccam zelf erop zetten maar je kan wel dmv mgcamd connecten met een cccam server. Zijn er nog meer emus/cams die op de coolstream draaien? zo ja welke? DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Victor Geplaatst: 23 maart 2010 Geplaatst: 23 maart 2010 Origineel bericht van: Satlook Citaat: terugkomend op cccam: je kan dus geen cccam zelf erop zetten maar je kan wel dmv mgcamd connecten met een cccam server. Zijn er nog meer emus/cams die op de coolstream draaien? zo ja welke? mgcamd (client emu voor cccam, gbox, newcamd/newcs , camd3, oscam) oscam (kan zowel server/kaartlezer als client zijn, dvbapi moduel werkt echter nog niet) newcs (server, kaartlezer) ondanks dat cccam zelf dus niet werkt zal je het niet echt missen. Coolstream HD-1 Neutrino PVR
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen