tipje Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Heeft iemand een draaibare lijst incl. de Duitse SKY kanalen. Kan ze niet vinden d.m.v zoek optie. AZ box editor geeft ook steeds een error als ik de lijst uit de box wil uitlezen (runtime error 9 subscript out of range)
elflamingo Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 gewoon even via de plugins een lijst downloaden of anders de settings van dit forum die een paar dagen terug geplaats waren even zoeken onder settings. succes
tipje Geplaatst: 7 november 2009 Auteur Geplaatst: 7 november 2009 ik heb ze van deze site maar motor is zonder SKY Deutschland
elflamingo Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Ik denk niet dat je goed kijkt want ze staan gewoon onder favorieten sky Duitsland in de draaibare settings van satlook Groeten
Satlook Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Citaat: Ik denk niet dat je goed kijkt want ze staan gewoon onder favorieten sky Duitsland in de draaibare settings van satlook Ja klopt elflamingo, @tipje, Wel de 2e download pagina nemen in de plugin. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
edje-ken Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 bij de dbf zenderlijsten zitten in alle lijsten de sky duitsland zenders. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
tipje Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Geplaatst: 8 november 2009 en waar vind ik dbf lijsten. En heeft iemand ook nog een oplossing voor dit probleem?? AZ box editor geeft ook steeds een error als ik de lijst uit de box wil uitlezen (runtime error 9 subscript out of range)
blaatlaat Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Ik heb onder Windows 7 x64 hetzelfde probleem met de azbox editor. Met MaZ kan ik de mijn channel lijsten zonder problemen bewerken. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1736251/AZbox_AZbox_manager_MAZ_v2_0#Post1736251 Azbox HD Premium+, firmware 0.9.5020, Multicas 1.62-E11 Dreambox 7000 met PLI Visiosat BISAT G4
edje-ken Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Origineel bericht van: tipje en waar vind ik dbf lijsten. ga op de dreambox naar plugins. druk rood (plugin toevoegen/downloaden) kies als url azupd.nl download daar "***geen-reclame***" na het downloaden start je de ***geen-reclame*** plugin. Je kan hem dan alleen updaten naar de laatste versie dus doe dat. start de plugin opnieuw. bij settings vind je op pagina 1 de settingslijsten van dbf en op pagina 2 de lijsten van satlook. na downloaden even wachten tot de box reboot. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Satlook Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Citaat: ga op de dreambox naar plugins. druk rood (plugin toevoegen/downloaden) kies als url azupd.nl download daar "***geen-reclame***" na het downloaden start je de ***geen-reclame*** plugin. Je kan hem dan alleen updaten naar de laatste versie dus doe dat. start de plugin opnieuw. bij settings vind je op pagina 1 de settingslijsten van dbf en op pagina 2 de lijsten van satlook. na downloaden even wachten tot de box reboot. Ja hoor helemaal zonder edittor, een kind kan de was doen DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
tipje Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Geplaatst: 8 november 2009 Origineel bericht van: edje-ken en waar vind ik dbf lijsten. ga op de dreambox naar plugins. druk rood (plugin toevoegen/downloaden) kies als url azupd.nl download daar "***geen-reclame***" na het downloaden start je de ***geen-reclame*** plugin. Je kan hem dan alleen updaten naar de laatste versie dus doe dat. start de plugin opnieuw. bij settings vind je op pagina 1 de settingslijsten van dbf en op pagina 2 de lijsten van satlook. na downloaden even wachten tot de box reboot. Het mag gezegd, dit werkt perfect en mooie lijsten. en meer mooie download's Het word echt elke dag mooier en makkelijker (gebruiksvriendelijker)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen