Pestvogel Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Bij de vorige versie van AVG free 8.xxx was er de mogelijkheid om het pictogram rechts onder bij de klok te tonen. Bij versie 9.xxx mis ik die mogelijkheid. Zie ik een instellinkje over het hoofd ? Gr. Pestvogel.
Poetsdoekje Geplaatst: 7 november 2009 Geplaatst: 7 november 2009 Bij mij is hij er gewoon blijven staan tijdens en na de upgrade Start -> programma's -> AVG free 9.0 -> AVG free Systeemvakpictogram En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
lock Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Rechts klikken op dat systeemvak en kiezen voor eigenschappen, systeemvak en aanpassen, daar kan je het AVG pictogram te voorschijn toveren. "That's another fine mess you've got me into"
Pestvogel Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Geplaatst: 8 november 2009 Bedankt voor de adviezen.Helaas lukte het niet op deze manier.Ik heb AVG opnieuw geinstalleerd en gekozen voor: reparatie. Daarmee was probleem opgelost. Gr. Pestvogel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen