Ga naar inhoud


Nokia 6310 en belgroepen?


Gast

Aanbevolen berichten

Wie kan me helpen, heb een nokia 6310 en wanneer ik mensen aan een belgroep aanwijs en vervolgens test of hij werkt( dus de naam en ringtoon in de nokia laat zien als dat nr. belt) moet ik soms wel 4 keer de naam opnieuw invoeren voordat dit werkt...., kun je ook onbeperkt mensen in een groep zetten of is het toestel beperkt tot bv 10 nummers per groep?

 

Ben bezig geweest met mijn gewone huistelefoon naar gsm te bellen en ondanks dat nr en naam in de nokia staan laat hij bij bellen alleen het telefoonnummer zien en niet de naam HUIS en de ringtone voor de groep familie! na 4 a 5 x de naam huis compleet te verwijderen pakt ie hem op een gegeven moment....

 

Het boekje schrijft het redelijk simpel hoe het moet dus daar kan het niet aan liggen......?

 

Groetjes

 

Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites


Telefoonboek => Toewijzen => Telefoonnummer nemen => OK => beltoon kiezen

Zo gaat het bij de 3210, zal me niets verbazen als het ook zij bij de 6310 gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar namen in het hoofdscherm van je telefoon, ga dan naar bellergroepen. Kies hier de groep waar de leden in moeten. In deze groep gan je naar leden. Druk op opties en dan naam toevoegen. Bij mij werkt dit perfect, nog nooit een probleem mee gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...