Ga naar inhoud


humax ihdr-5050 HD kabelontvanger


Gast hellohelloagain

Aanbevolen berichten

Gast hellohelloagain

ik heb deze ontvanger al een hele tijd.ik kijk vooral met mijn satellietontvanger tv,de kabelontvanger gebruik ik voor enkele zenders die niet op de satelliet te zien zijn.stom genoeg ben ik pas enkele dagen geleden gaan kijken hoe het met de beeldkwaliteit zit op deze HDkabelontvanger.ik keek kabel-tv met scart,component en hdmi.op deze drie punten scoorde deze ontvanger slecht,zo slecht dat ik hem(400 euro nieuwprijs!)heb opgeborgen.het beeld komt onnatuurlijk over en als er lampen of zon in beeld zijn zie je alleen een felle vlek.dit heeft mij tot de conclusie doen komen dat de kabel niet geschikt is voor platte schermen en HDtv.trouwens als je HD wil kijken koop je dan een bluray-speler.HD wat op de kabel en satelliet wordt aangeboden is voor 90% imitatieHD ook wel upscaling genoemd.groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als we dan toch gaan klagen, mag ik dat dan doen mbt het gebrekkige gebruik van hoofdletters?

 

Alleen aan het begin van een zin zou al een hele verbetering zijn.

 

En verder wat Sjaak(k) zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hier staat een humax IRHD=5000C ontvanger en moet zeggen dat die echt een prachtig plaatje geeft op mijn Pana plasma. Ik snap dan ook niet wat TS te klagen heeft. TS geeft aan ook hdmi gebruikt te hebben Sjaak dus daar ligt het dan niet aan. Wellicht geeft de T V zelf geen mooi beeld of is niet full HD al is dat volgens mij ook niet echt persé nodig.

 

T S ik heb anders wel interesse in je ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hellohelleagain,

 

Ik zou niet alleen de 5050c een schop geven, maar je tv ook.

Als jij alleen een vlek ziet als er een zon in beeld is moet je je toch even een keer op je hoofd krabben of dat aan de ontvanger ligt.

Ik heb de 5050c nu een maand of 4 hier staan en het is een prachtmachine met goede beeldkwaliteit.

Het is wel zo dat als je een samsung gewend bent je snel de neiging hebt om te zeggen dat het beeld minder is met de humax. Ik zelf heb het idee dat de humax iets "kouder"beeld levert. Maar als je er één dag naar hebt gekeken weet je al niet meer beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...