MBa Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Met de installatie van Windows 7 heb ik momenteel in het systeemvak een icoon staan voor "Hardware veilig verwijderen". Bij het verwijderen van een USB stick hartstikke handig maar bij interne hardware die er nooit uitgehaald wordt behoorlijk onzinnig. Daarom vroeg ik mij dus af of het mogelijk is bepaalde items uit die lijst te verwijderen zonder de hardware daadwerkelijk te verwijderen zodat het icoon gewoon wegblijft en enkel weergegeven wordt als dat nodig is. Groetjes, Michel Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.
winwiz Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Je kunt toch simpel het systeemvak aanpassen zodanig dat je alleen maar notificaties ziet? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
MBa Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Geplaatst: 13 november 2009 Origineel bericht van: winwiz Je kunt toch simpel het systeemvak aanpassen zodanig dat je alleen maar notificaties ziet? klopt, maar ik wil graag gewoon zien wat er in het systeemvak staat en probeer em ook gelijk zo leeg mogelijk te houden zodat ik dat pijltje niet hoef weer te geven. Als er geen hardware veilig te verwijderen is wordt het pictogram ook niet weergegeven maar hij staat nu dus zinloos in beeld maar wil em wil in beeld hebben als er een USB-stick of iets dergelijks in de pc zit. Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.
Skysurfer Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 Volgens mij komt ie automatisch in de Systemtray wanneer je een USB-stick aansluit.
Gast hummiesat Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 Origineel bericht van: Skysurfer Volgens mij komt ie automatisch in de Systemtray wanneer je een USB-stick aansluit. Sterker nog. Volgens mij bij ieder usb apparaat. De dvd-brander bij een laptop zal ie bijvoorbeeld ook weergeven.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen