Ga naar inhoud


[Strong 8000] Strong 8000 V22 vragen (files en software)


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een Strong 8000 V22 (dus 8100) voorzien van de V9 patch voor de 8100. Dat in combinatie met een funcard levert wat problemen op. Daarom heb ik twee vragen:

 

a. kan ik in deze tuner de patch zetten voor de Strong 8000 v20 zodat alle kanalen wel open gaan? Lees nl. in ander subject dat de V22 niet met een funcard overweg kan.

 

b. is het probleem waarover in een ander subject gesproken wordt, al verholpen, en werkt de allcam dus wel met een funcard (seca-irdeto-viaccess)?

 

c. zo ja: welke files? Die van Huts doen nl. weinig tot niks.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee de software van de 8000 (v15 of v20) kan niet in de 8100 ! (een 8000 met V22 is een 8100!!!!!)

Niet proberen ook want dan blijf je zitten met een dode strong!

De 8100 met v22 heeft andere hardware vandaar.

Hiervoor is wel een allcam patch maar tot op heden heeft nog niemand het voor elkaar gekregen een fun met 5in1 files aan de praat te krijgen, dit heeft te maken met de andere hardware in de strong 8100 die de kaart anders aanspreekt, hier zijn al wel een paar mensen mee bezig, nog even geduld dus.

Het schijnt dat ze in Spanje succes hebben met een Silvercard met 3in1 files, iemand heeft me die gestuurd maar ik ben nog aan het uitvogelen hoe ik de N* providers hier bij kan krijgen...... als dat me lukt laat ik het wel weten.

 

Hoop doet leven...

 

Links naar files zul je hier overigens niet aantreffen, dat is verboden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...