Funfreak Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Ik wil graag als ik op 'OK' druk ook de satelliet zien waar ik op kijk. In welke skin is dat aanwezig en hoe krijg ik deze in Pli Jade?
Gast pieterg Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 dtv-hd (of nemesis black-box voor SD), beide in de downloads
Alventali Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Ik weet niet of dit onder alle skins geld. Maar volgens mij kun je dat instellen onder. Ik neem ff aan dat dat voor een 8000 niet anders is dan voor een 7020 Instellingen Gebruikersinterface instellingen OSD instellingen. En dan achter sat positie weergeven een vinkje te zetten. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Funfreak Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Geplaatst: 8 november 2009 Instellingen heb ik wel in het menu, maar de rest wat genoemd wordt niet. Ik kan wel naar SYSTEEM en dan DIVERSEN, maar daar staat de infobalk-stallietweergave niet bij.
hemertje Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Origineel bericht van: Alventali I neem ff aan dat dat voor een 8000 niet anders is dan voor een 7020 het is compleet anders, deze boxen kan je niet vergelijken in de E2 boxen wordt het door de skin geregeld of deze weergave ondersteund wordt ja of nee DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Alventali Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Ok Wist ik dus ff niet. Weer wat geleerd. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen