MacGuinness Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Ik heb de Sony BDP-S550 met de laatste firmware 07.4.020. Gisteren heb ik Braveheart op Blu-ray gekocht. Als ik de film laad dan duurt het een eeuwigheid voor hij start en geeft de boodschap dat de firmware waarschijnlijk verouderd is. De film wordt wel verder afgespeeld. Iemand bekend met dit fenomeen? Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
HDvideo Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Ja deze blu-ray speler is er 1 van de eerste generatie en die zijn allemaal retetraag. 30 seconden wachten tot er uberhaupt wat gebeurd na het invoeren van de disc is in deze generatie normaal. Een beetje (snelle) blu-ray speler vindt je niet voor 300 euro, die kosten nog steeds 1000 a 1500.
winwiz Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Is hij voorzien van een firmware met profile 2.0? Als dat zo is heb je dan ook een usb stick erin met minimaal 1 Gb (volgens mij is 2 Gb aanbevolen) anders werkt profile 2.0 niet. Ik neem aan dat je de netwerkaansluiting ook hebt aangesloten? Kijk even in je gebruiksaanwijzing over het gebruik hiervan. Een beetje idioot dat Sony er geen 1 Gb flash inzet om echt profile 2.0 te zijn Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
MacGuinness Geplaatst: 8 november 2009 Auteur Geplaatst: 8 november 2009 Netwerk zit aangesloten. En zoals geschreven de laatste firmware. Profile 2.0 zegt mij niets. USB stick ga ik maar aanschaffen. Bedankt voor jullie reacties. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
winwiz Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Zoals HDVideo hierboven al zegt zijn oudere spelers (wat is oud tegenwoordig) enorm traag en kan hem mounten dus wel even duren, hoewel je er met andere schijven geen last van schijnt te hebben. Profile 2.0 zorgt voor interactiviteit. De speler haalt dan extra informatie vanaf het internet die tegelijkertijd in een apart schermpje wordt weergegeven (PIP). Hij moet dan dus wel aan alle voorwaarden voldoen zoals ik al eerder schetste. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Moderator ceesv Geplaatst: 8 november 2009 Moderator Geplaatst: 8 november 2009 De BDP-S550 is eigenlijk nog niet zo oud, het is de opvolger van de 500. Er is een keuzemenu in de configuratie, waar je kunt kiezen voor snel opstarten. Ik heb hem niet aan het internet gehangen, bij sommige films gaat hij namelijk eerst interactieve dingen uit het internet downloaden, wat ook tijd kost. Even rondgekeken op de forums, inderdaad hebben meer mensen problemen met verschillende spelers, en hun remedie is de ontvanger niet aan het internet te hangen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
DeBeek Geplaatst: 9 november 2009 Geplaatst: 9 november 2009 Origineel bericht van: HDvideo Ja deze blu-ray speler is er 1 van de eerste generatie en die zijn allemaal retetraag. Deze speler is de tweede generatie die Sony op de markt heeft gezet, de BDP-S500 was de eerste generatie, en niet eens een echte Sony maar een OEM Pioneer. Origineel bericht van: winwiz Is hij voorzien van een firmware met profile 2.0? Als dat zo is heb je dan ook een usb stick erin met minimaal 1 Gb (volgens mij is 2 Gb aanbevolen) anders werkt profile 2.0 niet. Ik neem aan dat je de netwerkaansluiting ook hebt aangesloten? Kijk even in je gebruiksaanwijzing over het gebruik hiervan. Een beetje idioot dat Sony er geen 1 Gb flash inzet om echt profile 2.0 te zijn Dit model heeft standaard al profile 2.0, en bij dit type zit standaard een 1Gb Micro Vault USB stick(je) welke je achterin het apparaat kan steken. En voor de topicstarter, het probleem is bekent en doorgegeven aan de software afdeling.
Gerard 76 Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 Mijn (Sony) PS3 is ook van de 1ste generatie. Zoéén met een 60 Gb HDD , 4x usb,en enkele kaartreaders erop. Maar laadt de BD's wel net als een DVD. Net als ie 2 jaar terug deed. Lijkt dus echt op een modelprobleempje.
MacGuinness Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Geplaatst: 16 november 2009 Allen bedankt voor de respons. Bij mijn model zat géén USB-stick. Ik raakte vooral in de war omdat Braveheart begint met de software mededeling. Ik wacht de nieuwe firmware versie wel af. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Moderator ceesv Geplaatst: 16 november 2009 Moderator Geplaatst: 16 november 2009 Het is geen echte USB stick, maar een soort postzegelmodel. Als ik het mij goed j herinner zat hij ergens op een stukje karton of papier in de verpakking geplakt. Bij de leveromvang van de 550 zou die aanwezig moeten zijn geweest. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast 44piet Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Origineel bericht van: MacGuinness Allen bedankt voor de respons. Bij mijn model zat géén USB-stick. Ik raakte vooral in de war omdat Braveheart begint met de software mededeling. Ik wacht de nieuwe firmware versie wel af. Je moet die speler aan het internet hangen , want er komen steeds nieuwe schijfen uit en die moeten in de ontvanger aangemeld zijn anders speelt hij ze niet.
MacGuinness Geplaatst: 17 november 2009 Auteur Geplaatst: 17 november 2009 @ Debeek Niets gezien en helaas de verpakking weg gegooid. :-P Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen