mojo-jojo Geplaatst: 29 juni 2002 Geplaatst: 29 juni 2002 hallo heb en vraag gaat over de pmclist moet je daar voor Excel hebben volgens mij wel, anders doet ie het niet. maar heb hier en laptop zit geen cd-rom in kan dus geen Excel instaleren lukt ook niet via het netwerk en nu. heb geen zin om steeds de humax maar boven te slepen. wie weet en oplossing help help ps draai 98 se op de laptop groetjes mojo-jojo Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
Gast Geplaatst: 29 juni 2002 Geplaatst: 29 juni 2002 hallo, je kunt toch gewoon met de pmc-editor de *.csv's editten. dan hoef je ook niet met notepad te stoeien. En naar mijn weten heb je hier geen excel voor nodig. Bob
mojo-jojo Geplaatst: 29 juni 2002 Auteur Geplaatst: 29 juni 2002 ik wil ze niet editen maar uploaden maar de humax maar dan ziet ie het proggie niet. zonder excel Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
borsjea Geplaatst: 29 juni 2002 Geplaatst: 29 juni 2002 Mogelijk dat pcm-edit een aantal dll´s van excel nodig heeft?
mojo-jojo Geplaatst: 30 juni 2002 Auteur Geplaatst: 30 juni 2002 ja dat denk ik ook heb en proggie gevonden dat heet CSV-edit 1.0 nu doet ie het wel gelukkig maar groetjes mojo-jojo ps kun je downloaden bij download.com in typen csv Dreambox 800 PVR Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart **Groetjes mojo-jojo**
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen