theparasol Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 Boeiend, er zijn hier geen wireless clients, de ap's hangen met hun kont aan bekabelde clients. Derhalve geen split
PaulCl Geplaatst: 30 november 2009 Geplaatst: 30 november 2009 Als er geen wireless clients zijn waarom dan WDS instellen, dan kan je toch beter wireless client gebruiken. Er zijn meer devices die dat aan kunnen dan WDS. Bovendien is encryptie bij WDS moeilijk: WPA2 niet mogelijk en WEP en WPA alleen met statische keys. Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
theparasol Geplaatst: 1 december 2009 Geplaatst: 1 december 2009 Helemaal waar. Zou ik ook doen echter ik ben al AP's tegengekomen zoals de 3com 9552 die geen wireless client ondersteunen en alleen maar WDS. Gebrek in AP firmware? Idd maar je doet er niets aan.
de Steef Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Ik ben hier lang naar op zoek geweest. Tot op heden is het mij alleen goed gelukt om met de dd-wrt v24 firmware een repeater te bouwen. Om een wireless client te maken gebruik ik al jaren succesvol openwrt (whiterussian) een wat oudere firmware op internet staat ergens een handleiding Het is me gelukt met zowel een router als een ap (verschillen zijn in de praktijk vooral het aantal poorten) Over het WDS protocol hoor ik eigenlijk nooit enthousiaste verhalen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen