Ga naar inhoud

[Release!] MiLo image - het einde is in zicht!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat is goed nieuws, en geen slecht nieuws. Eigenlijk had ik nu het allerlaatste MiLo-image willen aankondigen, toen ik vanmorgen de release scripts in gang zette. Helaas bleek mijn gewroet in de EPG code de Web interface gesloopt te hebben (een search EPG leidt geheid tot crash, en een aantal andere acties ook), zodat er nog wel een vervolgje komt.

Wat er gaat gebeuren is wat ik al eerder heb aangekondigd - PLI heeft haar repository een paar weken geleden publiek onder GPL gezet, en zoals beloofd heb ik mijn "solliciatie" bij PLI op de deurmat gelegd. Ikzelf stond zaterdagavond ook nog op die deurmat trouwens.

Het gevolg daarvan is dat ik nu toegetreden ben tot het PLI ontwikkelteam, en ik ga mijn inspanningen verenigen met die van PLI. Dat werkt een stuk efficienter dan naast elkaar werken.

Het is mijn bedoeling om MiLo-Image in zijn huidige vorm te gaan beëindigen, en de aanpassingen die ik gemaakt heb ga ik gestaag overbrengen naar PLI. Dat is iets wat wel even gaat duren - alleen al het uitzoekwerk is een forse klus.

Dankzij deze samenvoeging kan ik me meer toeleggen op ontwikkelwerk en veel minder op de bijkomende logistiek. Voor jullie betekent dat dat dit MiLo image voorlopig het laatste gaat zijn dat in deze vorm uitkomt, ik zal hoogstens nog een update uitbrengen om de webinterface weer te repareren - mijn box thuis moet ook nog wat draaien tot ik de ontwikkelomgeving lopende heb en weer tevreden ben met PLI smile

Ik wil wel mijn schare aanhangers hier alvast bedanken voor hun steun, hulp en toejuichingen.

Ik vrees wel dat jullie binnenkort Kyra minder gaan zien. (Da's de shetlander die in mijn bootimages de hoofdrol speelt.)

• Reacties 164
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

bedankt voor al je inspanningen, heb vanaf het eerste begin gebruik gemaakt van je image, suc6 daar.

gr, Frank

p.s ga nog wel even de laatste ophalen ;-)

GigaBlue QUAD plus 4XS2

Geplaatst:

Prima toch? Ondanks dat ik de images van Milo zal missen is het, denk ik, wel een logische zet van je. Het spaart een hoop tijd voor je uit en daar kan ik zeker mee leven. Ik zal alleen moeten wennen dat de shetlander (waarschijnlijk) niet meer verschijnt op het bootlogo. Maar hopenlijk zien we je terug in de (open)pli-images die zullen verschijnen.

Bedankt!

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:

bedankt voor al je inspanningen hup naar PLI

Geplaatst:

Dag Mike,

Met dank voor je inspanningen. De nieuwste image draait weer super.

Ik zie al uit naar de PLiLo wink

gr,

BW

DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013)

DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)

Geplaatst:
Origineel bericht van: MiLo
Ik vrees wel dat jullie binnenkort Kyra minder gaan zien. (Da's de shetlander die in mijn bootimages de hoofdrol speelt.)

Daar valt vast over te onderhandelen wink

Maar goed, Mike, ik heb je zaterdag nog kort gesproken en ik geloof zeker dat je een waardevolle aanvulling bent. Zowel MiLo als PLi zullen van elkaar leren en elkaar goed aanvullen. Welkom in 't PLi team!
Geplaatst:

Super! Ik kijk nu al uit naar de komende Pli images. Het gebruiksvriendelijke Pli, samen met de stabiliteit van Milo. En de ondersteuning was altijd al top bij beide ontwikkelteams.

Nederlandse topkwaliteit, mogen we best een beetje trots op zijn.

@bushwacker; vind PliLo wel aardig klinken smile

hobby4all

Geplaatst:

Hallo Mike, ook van deze kant hartelijk bedankt voor de prachtige images.

Ben wel benieuwd hoe je samenwerking met PLI in de PLI images zichtbaar zullen worden.

Groeten Jan

VU+ Ultimo 4K & Zgemma H7 & Et10000  OpenPLI 9 R

Geplaatst:
Origineel bericht van: the_knarf
bedankt voor al je inspanningen, heb vanaf het eerste begin gebruik gemaakt van je image, suc6 daar.

gr, Frank

p.s ga nog wel even de laatste ophalen ;-)

ook van deze zijde

Dreambox DM8000HD

AZBOX Premium +

Geplaatst:

Mike, bedankt voor deze prachtige images en succes bij het Pli-team.

~~Rytec Team~~

VU+DUO OpenPli-TVV-Pana TH42-PV700

VUSolo,DM7025+,DM500

*Pli/Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Misschien gek; als niet gebruiker. Ook door mij bedankt.

Als Pli-gebruiker kan ik alleen maar tevreden zijn met je

toetreden. Het kan alleen maar beter worden.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Geplaatst:

Milo, ontzettend bedankt voor al je inspanningen.

Je hebt in zeer korte tijd een super image weten te bouwen.

Hiervoor was ik PLi "gebruiker", maar omwille van de stabiliteit en ook door jouw EPG plugin ben ik Milo gaan draaien en eigenlijk heb ik geen moment meer terug gedacht aan PLi.

Een aantal punten die ik van jouw images terug zou willen zien in de PLi images zijn:

Jouw backup optie bij het opnieuw flashen (/hdd/backup folder)

1) Autoinstall bij nieuwe flash

2) EPG plugin natuurlijk

3) Flashextender plugin (die was er geloof ik niet bij PLi)

4) Standaard CCcam geinstalleerd zodat het voor de NL/TVV abo's meteen werkt.

5) Jouw standaard skin (DM7025)

Als ik er zo over nadenk is het enige dat ik van PLi in jouw image zou willen zien de tuxtxt versie met automatische cache funktie. ;-)

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Geplaatst:

ga je nu ook voor de dm 7000 releases uitbrengen zal wel niet kunnen heb iedergeval veel goeds van je gelezen heb geen E2 box dus kon/kan het helaas niet testen

suc6 verder met de ondwikkeling

dm8000 powerd by rudream line X 3.2 white HBB-tv

Geplaatst:

He ik was net helemaal into "Milo" maar bedankt voor je inspanningen tot zover. En succes bij Pli

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.