Gast MiLo Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Ik ben dit weekend zelf overgestapt op OpenPli, die staat nu in de flash van m'n 7025. Een groot deel van de MiLo features zitten daar nu ook in, zoals de movielist, automatische settings restore en autoinstaller. Verder heb ik dit weekend veel wijzigingen gedaan om de 7025 image wat in te krimpen, en dat is behoorlijk gelukt. De samenwerking loopt zo best soepel nu, en er komt nu ook een hoop vruchtbare discussie op gang. Met een autoinstall filetje in /hdd/backup kun je OpenPli omzetten naar MiLo. Gooi er de magic skin en CCcam in, en hij ziet er weer vertrouwd uit.
Harley Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Zou je webradioFS er nog tussen kunnen drukken? Om de nog steeds niet functionerende netcaster te vervangen? VU+ Duo2 - PrismCube
antonlamers Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Mike, kun je hdd/backup uit milo gebruiken in openpli? of kun je beter eerst openpli installeren en dan pas alles backuppen voor de volgende keer dat er geflased moet worden? anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Gast MiLo Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Je kunt je MiLo backup gewoon in PLI restoren, dat heb ik ook gedaan. (was een van de eerste dingen die ik in Ronaldds image heb gerepareerd)
sretlow Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Wat is dan het verschil tussen deze image en PLi Jade? Waarom overstappen? ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
Littlesat Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Het grote verschil is dat OpenPli de laatste stand van zaken is zover PLi aan het image werkt.... Alleen geen garantie dat hij stabiel is. Ondanks alles is de huidige OpenPli stabiel. Ook vind je er inmiddels Milo dingetjes in terug. Jade3 is al enkele weken oud... Wil je alles volgen kijk dan eens op de git van openpli. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast WalterN Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Hoi, Gisteren OpenPLI er op gezet en settings van Milo ingelezen. Werkt perfect. Alleen Milo had CCcam al geladen en dat moet nog handmatig, net als de magic skin. Geen probleem, alles werkt supper! Ik zie wel een verschil in de zenderlijst. Daar zijn de programmatitels geel. Maar in het geselecteerde programma is geel onleesbaar op wit. Groet, Walter
appiemulder Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Was ook even over op PLI, maar de te bonte zenderlijst was mijn een te groot probleem. Dacht eerst dat dit in de SKIN zat, maar dit is image afhankelijk. Was gewend aan Zender naam + omschrijving programma. Ik blijf het op de voet volgen. En bedankt Milo voor je inzet.
antonlamers Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Origineel bericht van: MiLo Ik ben dit weekend zelf overgestapt op OpenPli, die staat nu in de flash van m'n 7025. Een groot deel van de MiLo features zitten daar nu ook in, zoals de movielist, automatische settings restore en autoinstaller. Verder heb ik dit weekend veel wijzigingen gedaan om de 7025 image wat in te krimpen, en dat is behoorlijk gelukt. De samenwerking loopt zo best soepel nu, en er komt nu ook een hoop vruchtbare discussie op gang. Met een autoinstall filetje in /hdd/backup kun je OpenPli omzetten naar MiLo. Gooi er de magic skin en CCcam in, en hij ziet er weer vertrouwd uit. Ik zie dat ie kleiner is. ongever 3 mb scheelt het met de download van vandaag en een paar dagen geleden. Fijn dat de movielist erin zit die miste ik. Krijg alleen de autoinstall nog steeds niet ana de gang in openpli. anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
Dream1975 Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Origineel bericht van: appiemulder Was ook even over op PLI, maar de te bonte zenderlijst was mijn een te groot probleem. Dacht eerst dat dit in de SKIN zat, maar dit is image afhankelijk. Was gewend aan Zender naam + omschrijving programma. Ik blijf het op de voet volgen. En bedankt Milo voor je inzet. Vind je dit te bont? En de zendernaam + omschrijving staat er toch ook gewoon? Ps. Ik gebruik de dTV skin
BushWhacker Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Origineel bericht van: MiLo Ik ben dit weekend zelf overgestapt op OpenPli, die staat nu in de flash van m'n 7025. Een groot deel van de MiLo features zitten daar nu ook in. Gooi er de magic skin en CCcam in, en hij ziet er weer vertrouwd uit. Ik heb hem er net ook in gezet (DM7025). Met de Magic Skin voelt ie net zo vertrouwd als de MiLo. De default skin ziet er echt bagger uit. De PLi patches voor Ziggo werken perfect. In veel andere images vond de box de helft van de transponders niet. Gr, BW DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013) DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)
aardbeì Geplaatst: 16 november 2009 Geplaatst: 16 november 2009 Origineel bericht van: rudrood Origineel bericht van: aardbeì Moest wel ff in bootup hacken om die dvd-speler te laten werken, dat dan weer wel, maar dat moest ik in MiLo ook meen ik me te herinneren. Kun jij aangeven wat je verandert om de dvd plugin te laten werken? Hier knalt ie er steeds uit, nog voordat hij begint met spelen. Bedankt! 1. Barry Allen staat bij mij geinstalleerd (wat ik verder niet aan ga bevelen, er gebeuren best wel eens "rare" dingen waarbij lastig te zeggen is of het aan het image ligt of aan het onder BA draaien van dat image 2. in /etc/init.d/bootup staat de volgende regel: for mod in cifs autofs4; do daar heb ik isofs aan toegevoegd for mod in cifs autofs4 isofs; do ik heb dus geen idee of het zonder BA werkt, BA knutselt namelijk in je box ook nogal met usb drivers en ik weet ook niet of alleen isofs voldoet, bij cd's zou je b.v. cdfs nodig kunnen hebben maar die zit niet in het image mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
sretlow Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 Origineel bericht van: Littlesat Het grote verschil is dat OpenPli de laatste stand van zaken is zover PLi aan het image werkt.... Alleen geen garantie dat hij stabiel is. Ondanks alles is de huidige OpenPli stabiel. Ook vind je er inmiddels Milo dingetjes in terug. Jade3 is al enkele weken oud... Wil je alles volgen kijk dan eens op de git van openpli. Dus de uiteindelijke nieuwe image van PLi zal er één zijn met ook Milo geintegreerd? Ik wil namelijk niet te vaak overstappen. Het werkt nu goed met Jade 3. Dus de open PLi images zullen uiteindelijk uitmonden in een officiele PLi release met medewerking van Milo ontwikkelaar (naam even ontschoten)? ------------------------------------------------- *** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***
hemertje Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 Origineel bericht van: sretlow Dus de uiteindelijke nieuwe image van PLi zal er één zijn met ook Milo geintegreerd? Ik wil namelijk niet te vaak overstappen. Het werkt nu goed met Jade 3. Dus de open PLi images zullen uiteindelijk uitmonden in een officiele PLi release met medewerking van Milo ontwikkelaar (naam even ontschoten)? Inderdaad, intern zijn we al vollop bezig met Milo features te integreren in de PLi images welke zal resulteren in een nieuwe officiele PLi release... de wijzigingen en updates kan je volgen op de http://openpli.pli-images.org website. DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
hemertje Geplaatst: 17 november 2009 Geplaatst: 17 november 2009 Origineel bericht van: BushWhacker Met de Magic Skin voelt ie net zo vertrouwd als de MiLo. De default skin ziet er echt bagger uit. De PLi patches voor Ziggo werken perfect. In veel andere images vond de box de helft van de transponders niet. Gr, BW dank je voor je compliment, wat betreft de default skin... daar heb je gelijk in, maar zoals je al vaak hebt kunnen lezen kan het iets simpels zijn in een skin die de box volledig laat crashen echter is dit de enige skin die gegarandeerd altijd zal werken na eventuele wijzigingen van DMM of andere skinbakkers dat is dan ook de enige reden om het als standaard erin te laten staan zodat je altijd een goedwerkende box hebt en een andere skin installeren lijkt me ook niet al teveel werk DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Aanbevolen berichten