Ga naar inhoud

[Release!] MiLo image - het einde is in zicht!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

thnx MiLo voor je fijne image, al het werk dat je erin stopte, maar ook voor je altijd bereid zijn iemand prettig te woord te staan bij vragen/opmerkingen/suggesties, was/ben daar erg van onder de indruk!!

verder sluit ik me bij golfdiesel aan, het enige dat PLi had en MiLo niet wat ik miste is de teletext cache (kan die niet stiekum in je eigen allerlaatste image erbij wink )

mvrgr

1 x Vu+ Solo 2

1 x Vu+ Solo SE

1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG data
Visiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8

• Reacties 164
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:
Origineel bericht van: freaky
He ik was net helemaal into "Milo" maar bedankt voor je inspanningen tot zover. En succes bij Pli

Helemaal mee eens!

Erg jammer...maar succes.

Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD

Dreambox DM600 PVR

TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB

Geplaatst:

Mike, bedankt voor alle mooie images en je support!

MVG,

Jeroen

DM800 HD - OpenPLi - WD 320GB HDD - Technisat Multytenne TWIN

Geplaatst:

Daar kan alleen maar een fantastisch image uit voortbloeien: de goede ondersteuning van kabeltuners in PLi, samen met de no-nonsense en stabiele MiLo.

Ik zie nu al uit naar PLiLo !!

DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85

Control4 Home Automation

Geplaatst:

Ook van deze kant de felicitaties en succes gewenst!!

Ik hoop dat je jouw eigen Milo creatie cq. wijzigingen binnen het image volledig kunt overhevelen naar het Pli image.

Verder hoop ik dat je even zo actief op het forum als voorheen blijft en dat je even een seintje geeft waarneer de eerste Pli image verschijnt met jouw bijdrage daarin verwerkt wink

Minimaal tot die tijd blijft de Milo-image bij mij erop staan.

Bedankt voor de mooie bijdragen. smile

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Gast sandra1972
Geplaatst:

het beste bij pli we gaan u missen

hoop dat pli nu ook super word

had vroeger pli tot ik milo teste was meteen verliefd

dikke kussen

doe zo voort

Geplaatst:

een samenwerking tussen Milo en Ronaldd ... dat zou pas super zijn

die weten precies wat we willen cool

Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD

Dreambox DM600 PVR

TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB

Geplaatst:
Origineel bericht van: Golfdiesel
Milo, ontzettend bedankt voor al je inspanningen.
Je hebt in zeer korte tijd een super image weten te bouwen.
Hiervoor was ik PLi "gebruiker", maar omwille van de stabiliteit en ook door jouw EPG plugin ben ik Milo gaan draaien en eigenlijk heb ik geen moment meer terug gedacht aan PLi.

Een aantal punten die ik van jouw images terug zou willen zien in de PLi images zijn:

Jouw backup optie bij het opnieuw flashen (/hdd/backup folder)
1) Autoinstall bij nieuwe flash
2) EPG plugin natuurlijk
3) Flashextender plugin (die was er geloof ik niet bij PLi)
4) Standaard CCcam geinstalleerd zodat het voor de NL/TVV abo's meteen werkt.
5) Jouw standaard skin (DM7025)

Als ik er zo over nadenk is het enige dat ik van PLi in jouw image zou willen zien de tuxtxt versie met automatische cache funktie. ;-)

Hallo Milo,

Ik kan me hier alleen volledig bij aansluiten (was vroeger ook een pli gebruiker) en je veel succes toewensen bij het pli team.

Die skin van jou is echt een "must have" evenals als de epg. Mijn boxen draaien nu het milo image echt top !!! (behalve de 7000 dan).
Ga er inderdaad wel vanuit dat jou toevoegingen samengevoegd kunnen worden in het pli image?

Dan heb je misschien meer tijd voor andere dingen.. :D

groeten
nvl

DM7000 Pli Jade2, DM7025 Openpli, DM7025+ Openpli 25-5, DM800 Gemini 5, Vu+ Duo Openpli.

Visiosat G4: 13, 19.2, 23.5, 28.2 - 3 Twin en 1 Quad lnb.

Selfsat + Rotor

Geplaatst:
Origineel bericht van: Golfdiesel
Milo, ontzettend bedankt voor al je inspanningen.
Je hebt in zeer korte tijd een super image weten te bouwen.
Hiervoor was ik PLi "gebruiker", maar omwille van de stabiliteit en ook door jouw EPG plugin ben ik Milo gaan draaien en eigenlijk heb ik geen moment meer terug gedacht aan PLi.

Een aantal punten die ik van jouw images terug zou willen zien in de PLi images zijn:

Jouw backup optie bij het opnieuw flashen (/hdd/backup folder)
1) Autoinstall bij nieuwe flash
2) EPG plugin natuurlijk
3) Flashextender plugin (die was er geloof ik niet bij PLi)
4) Standaard CCcam geinstalleerd zodat het voor de NL/TVV abo's meteen werkt.
5) Jouw standaard skin (DM7025)

Als ik er zo over nadenk is het enige dat ik van PLi in jouw image zou willen zien de tuxtxt versie met automatische cache funktie. ;-)

Hier wil ik me ook bij aansluiten, na eerst Ronaldd gebruik te hebben, was jij een gewaardeerde opvolger, succes bij Pli! cry

Dreambox 8000 4*S2 1TB HDD 1GB CF Wavefrontier T90 Samsung LEDTV UE32B7020

My DM8000 is powered by OpenPli

Geplaatst:

in tegenstelling tot het algemene sentiment hier, vind ik dit juist een positief besluit.

Uiteindelijk zijn we hier allemaal met hetzelfde bezig; bugs oplossen, nieuwe functionaliteit toevoegen en stabiele images uibrengen voor onze dankbare en veeleisende gebruikers.

En samenwerking is dan natuurlijk veel effectiever dan naast elkaar min of meer het zelfde wiel opnieuw te moeten uitvinden.

Als nu de gebruikers ook nog gaan samenwerken in plaats van fanatiek de eigen favoriet verheerlijken en de 'concurrentie' afbranden, wordt het misschien nog wel eens een keer wat in het dreambox wereldje wink

Op de goede samenwerking Mike!

Geplaatst:

Ergens jammer, maar ook positief het mooie van alles bij elkaar.

Wat ik bij Milo fijn vond is het directe snelle werk.

maken, testen, evt bijstellen, uitgeven.

Ook de persoon achter de image geeft een prima gevoel.

Ik hoop je uitleg niet te hoeven missen in de samenwerking.

Mike, erg bedankt voor je prima ontwikkelingen.

DM 8000 + Dm7000s Funke 99 Cm met 13.0,19.2,23.5,28.2 LNB twins vast en draaibaar met stab HH120

Geplaatst:

Ik ben ook een PLi gebruiker die in elk geval de inspanningen van beide teams kan waarderen.

Wat ik het leukste vind is dat ik hier al meermaals suggesties gedaan hebben, die dan ook in een volgende pli release gerealiseerd werden.

Rechtstreeks kunnen communiceren met de ontwikkelaars van software is echt een ongelofelijke troef die je enkel bij shareware en freeware ziet.

Ik hoop dan ook dat al het goede van Milo in PLi terecht komt.

Geplaatst:

@MiLo:

Ik was geen MiLo gebruiker maar ik heb genoten van je fantastische plugin. Dat je werk zeer gedegen is, en dat je echt je hiervoor inzet, hebben we met z'n allen mogen zien en ervaren. PLi team zal zeer blij (moeten) zijn met deze aanwinst!

Ik heb eens gesnuffeld in MiLo-image en ik weet zeker dat PLi ook qua inhoud echt zeker vooruit zal gaan. Ik ben zeer benieuwd wat jullie samen hiervan gaan maken.

Veel succes met je werk bij PLi!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.