Harley Geplaatst: 11 november 2009 Geplaatst: 11 november 2009 Origineel bericht van: aardbeì Heb net onder 't motto "es effe kijken of die daily-builds goed genoeg zijn voor dagelijks gebruik" de meest verse Open-PLi build gedownload. Linkie? VU+ Duo2 - PrismCube
Roodkapke Geplaatst: 11 november 2009 Geplaatst: 11 november 2009 [offtopic] Inloggen op het PLi-forum en je zou hem moeten kunnen downloaden. Staat links in het menu onder daily builds dacht ik.[offtopic] PLinux member
aardbeì Geplaatst: 11 november 2009 Geplaatst: 11 november 2009 Ook offtopic (sry for that) http://www.pli-images.org/modules/file_downloads/file_downloads.php 't hartstikke Beta he. dus garantie niet eens tot de voordeur maar tot het hekje van je tuin P.S. de initiele skin is niet mijn smaak (zacht uitgedrukt) en bij mij was juist door die skin de optie skin wijzigen niet zichtbaar, maar ach, 'k weet zo onderhand wel uit m'n hoofd waar die zit... P.P.S De Shetland staat er bij mij nu wel in als bootlogo, dat dan weer wel 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Golfdiesel Geplaatst: 11 november 2009 Geplaatst: 11 november 2009 de laatste nightly van 11-11 werkt hier goed, alleen kan ik geen kanalen zoeken omdat er iets mis gaat bij de satelliet selectie. Ipv 19,2 en 28,2 wil hij alleen zoeken op 18,0 en 28,0. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Harley Geplaatst: 11 november 2009 Geplaatst: 11 november 2009 Origineel bericht van: Roodkapke [offtopic] Inloggen op het PLi-forum en je zou hem moeten kunnen downloaden. Staat links in het menu onder daily builds dacht ik.[offtopic] Zonder in te loggen lukt het idd niet VU+ Duo2 - PrismCube
Harley Geplaatst: 11 november 2009 Geplaatst: 11 november 2009 Origineel bericht van: aardbeì Ook offtopic (sry for that) tot de voordeur maar tot het hekje van je tuin Hoe weet jij dat? VU+ Duo2 - PrismCube
aardbeì Geplaatst: 11 november 2009 Geplaatst: 11 november 2009 dat heb ik ook gemerkt. sry trouwens da'k offtopic ging, wellicht is het handiger hiervoor een vers draadje te openen 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
aardbeì Geplaatst: 11 november 2009 Geplaatst: 11 november 2009 Citaat: Hoe weet jij dat? wink beetje gegokt, der is nog wel wat ruimte in Grunn, denk ik 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Dream1975 Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Origineel bericht van: peter-nmgn tijd voor een Pol?? Misschien krijgen we Milo overtuigd zijn mooie image's te blijven maken en kunnen mensen zich aansluiten bij Milo ipv anders om Denk je niet dat je samen sterker staat dan alleen? Ik denk dat het juist goed is dat Milo zich nu meer kan bezighouden met het maken van leuke dingen en minder tijd kwijt is aan logistiek en beantwoorden van standaard vragen (daar is nu een heel team voor). Ook kan dit heel goed zijn voor de kwaliteit (meerderen weten meer dan één). Pli bestaat al heel wat jaren (meer dan 5 geloof ik zelfs) en hebben e.e.a. dus in de loop der tijd goed op de rails kunnen zetten (zoals ondersteuning voor alle type boxen, nu ook weer zaken als de nightly builds etc). Het is toch juist gunstig dat Milo nu onderdeel is van dit redelijk professioneel opgezette team zodat hij zelf ook nog meer kan uitblinken omdat de middelen en kennis er zijn?
bigtwin Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Ik voel wel iets voor de poll van Peter-nmgn ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Marco275 Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Origineel bericht van: bigtwin Ik voel wel iets voor de poll van Peter-nmgn Ik stem voor de huidige configuratie
Haakneus Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Origineel bericht van: Dream1975 Origineel bericht van: peter-nmgn tijd voor een Pol?? Misschien krijgen we Milo overtuigd zijn mooie image's te blijven maken en kunnen mensen zich aansluiten bij Milo ipv anders om Denk je niet dat je samen sterker staat dan alleen? Ik denk dat het juist goed is dat Milo zich nu meer kan bezighouden met het maken van leuke dingen en minder tijd kwijt is aan logistiek en beantwoorden van standaard vragen (daar is nu een heel team voor). Ook kan dit heel goed zijn voor de kwaliteit (meerderen weten meer dan één). Pli bestaat al heel wat jaren (meer dan 5 geloof ik zelfs) en hebben e.e.a. dus in de loop der tijd goed op de rails kunnen zetten (zoals ondersteuning voor alle type boxen, nu ook weer zaken als de nightly builds etc). Het is toch juist gunstig dat Milo nu onderdeel is van dit redelijk professioneel opgezette team zodat hij zelf ook nog meer kan uitblinken omdat de middelen en kennis er zijn? Mijn verstand zegt dat dit een perfecte ontwikkeling is. Er ligt echter wel een gevaar op de loer en dat is samenwerken. Dat is een kunst en als dat niet goed uit de verf komt, dan kan Milo het beter in z'n eentje blijven doen is mijn mening. Dus: ik wens Milo en het Pli-team een goede samenwerking toe! VU+ Solo2. Tuner 1: Astra 23.5 Tuner 2: Astra 19.2+23,5+28,2+Hotbird
hemertje Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 er valt volgens ons niet veel meer te pollen n.a.v. Mike's eigen persoonlijke keuze: - Mike heeft er afgelopen weekend voor gekozen om toe te treden bij het PLi team en en als gevolg daarvan zijn Milo images stop te zetten - bij Mike levert dit als voordeel op dat hij geen onnodige tijdrovende werkzaamheden betreffende releasen etc hoeft bij te houden en zich kan toeleggen op het ontwikkelen van features en het oplossen van bugs - bij het PLi team levert dit op dat we er een goede en enthousiaste ontwikkelaar erbij krijgen wij zien gezamelijk geen nadelen in deze nieuwe constructie maar jullie als Milo gebruikers blijkbaar wel... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Dream1975 Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Ach, het is even wennen voor de Milo gebruikers denk ik. Was het andersom geweest hadden de reacties hier ook andersom geweest van Pli gebruikers. Met de volgende Pli release met tevens Milo zijn werk en features erin zullen de Milo gebruikers waarschijnlijk gauw gewend zijn en hoor je niemand er meer over. Misschien dat ze zelfs zeer aangenaam verrast zijn met de best of both worlds image
Neptunus Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Origineel bericht van: hemertje er valt volgens ons niet veel meer te pollen n.a.v. Mike's eigen persoonlijke keuze: - Mike heeft er afgelopen weekend voor gekozen om toe te treden bij het PLi team en en als gevolg daarvan zijn Milo images stop te zetten - bij Mike levert dit als voordeel op dat hij geen onnodige tijdrovende werkzaamheden betreffende releasen etc hoeft bij te houden en zich kan toeleggen op het ontwikkelen van features en het oplossen van bugs - bij het PLi team levert dit op dat we er een goede en enthousiaste ontwikkelaar erbij krijgen wij zien gezamelijk geen nadelen in deze nieuwe constructie maar jullie als Milo gebruikers blijkbaar wel... Dat komt doordat Milo als éénmansbedrijf veel meer flexibiliteit had dan bij het Pli-team mogelijk is. Ik noem maar even het opnemen in de feed van belangrijke plugin's zoals EPGimport en Suomipoeka en ook de snelheid van antwoorden. Begrijpelijk, want het Pli-team opereert internationaal is uiteraard veel groter. De verwachting cq. angst is dat er veel van die flexibiliteit verloren gaat. Ik zou zeggen: verras ons! Verder hulde hoor, en aan Mike en aan het Pli Team want we vergeten vaak dat het een behoorlijk uit de hand gelopen hobby is. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten