hemertje Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Origineel bericht van: JAL Is jammer dat er geen Milo meer komt een Image zonder te veel poespas. kunnen we eindelijk na al dat gejammer nu door gaan met onze dagelijkse dreamboxbezigheden en weer dankbaar gebruik gaan maken van de belangeloze inzet van andere hobbyisten zoals Mike? DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
bigtwin Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Nogmaals, Hemertje, lees al dat geklaag over het stoppen van de Milo image nou eindelijk eens als bijzonder groot compliment dat deze genie MIKE ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
hemertje Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Origineel bericht van: Harley Origineel bericht van: Roodkapke [offtopic] Inloggen op het PLi-forum en je zou hem moeten kunnen downloaden. Staat links in het menu onder daily builds dacht ik.[offtopic] Zonder in te loggen lukt het idd niet sinds het uitkomen van de OpenPLi repository en Nightly Builds zijn we achter de schermen op diverse fronten bezig geweest met diverse updates en ook o.a. aan de forum boardsoftware. vanaf vanmiddag kan je bij de OpenPLi builds zonder in te loggen of een account te hebben op http://www.pli-images.org hoezo, geen support... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
hemertje Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Origineel bericht van: bigtwin Nogmaals, Hemertje, lees al dat geklaag over het stoppen van de Milo image nou eindelijk eens als bijzonder groot compliment dat deze genie MIKE lees dan ook het voordeel wat het de genie MIKE oplevert door deze beslissing te hebben genomen... DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
JAL Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Origineel bericht van: bigtwin Nogmaals, Hemertje, lees al dat geklaag over het stoppen van de Milo image nou eindelijk eens als bijzonder groot compliment dat deze genie MIKE Dat ben ik helemaal met je eens bigtwin
bigtwin Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Nogmaals, Hemertje, lees al dat geklaag over het stoppen van de Milo image nou eindelijk eens als bijzonder groot compliment dat deze genie MIKE bij jullie komt "werken". Ik denk en hoop dat Pli daar bijzonder van gaat profiteren! Wees vooral blij van al die Milo fans, die wellicht naar Pli overstappen, alléén al omdat Mike daar nu aan meewerkt. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Harley Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Origineel bericht van: hemertje vanaf vanmiddag kan je bij de OpenPLi builds zonder in te loggen of een account te hebben op http://www.pli-images.org hoezo, geen support... Helemaal goed, respect VU+ Duo2 - PrismCube
aardbeì Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Origineel bericht van: MiLo Origineel bericht van: Harley Idd ziet er goed uit, enne eindelijk verlost van die pony's Ik moet je namens mijn vrouw even zeggen dat ze je nou niet meer leuk vindt. da's toch niet je vrouw voor de kar??? mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
Gast zzzzzzz Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Ik begrijp natuurlijk wel de mensen van PLi, door heel de tijd met de lof te zwaaien naar Milo lijkt het wel alsof die van PLi niets kunnen, en dat is natuurlijk ook niet waar. Mensen hier willen dan weer Milo een hart onder de riem steken omdat ze beseffen dat het natuurlijk niet gemakkelijk is je kindje, want als je daar jaren aan gewerkt hebt zal het wel zo aanvoelen, achter te laten. Persoonlijk heb ik nooit Milo's image gebruikt, wel die van PLi, en ben heel tevreden over hun support. Zo heb ik eens vermeld dat die Aston CAMs tijdens het zappen nogal wat foutmeldingen geven dat audio of video niet kon gedecrypteerd worden. Hoewel ik dat gewoon eens vermeld had, bleek er in de volgende release van PLi een optie te zijn om foutmeldingen van CI modules te verbergen. Idem ditto voor de foutmelding die je kreeg (PMT not found of zoiets) als je tijdens het zappen op BBC3 terechtkwam, terwijl die op dat moment niet uitzond. In beide gevallen werd die nieuwe feature heel snel ingebouwd, gewoon op eenvoudige suggestie. Van Milo gebruik ik natuurlijk de EPG import plugin, die toch wel heel interessant is voor alle gebruikers. Ik ben dan ook blij dat de 2 elkaar vervoegen.
Catalán Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Mike, ook van deze kant hartelijk bedankt voor de prachtige images. Ben wel benieuwd hoe je samenwerking met PLI in de images zichtbaar zullen worden. grtz DM8000 HD - PLi - Cccam 2.3.0 - 500 Gb HDD Tv Vlaanderen + Canal DigitaalSamsung Plasma PS-50Q92Triax 88 [13|19.2|23.5|28.2]
Nuci Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 Mike, veel succes bij Pli en doe Kyra de groeten! We zullen haar missen DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM
DRK Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 Origineel bericht van: JAL Origineel bericht van: bigtwin Nogmaals, Hemertje, lees al dat geklaag over het stoppen van de Milo image nou eindelijk eens als bijzonder groot compliment dat deze genie MIKE Dat ben ik helemaal met je eens bigtwin inderdaad zeg ... .. . pfff
Yoran Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 Milo Bedankt voor je images. Fix je de huidige nog wel? Nu werkt de webinterface niet en helaas heb je je vorige image niet online staan.. My DM7025 is MiLo-powered
DeBeek Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 Kijk nog maar eens op de site van MiLo.. Er staat nu een image van 9-11 op ipv 8-11.
Gast MiLo Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 De enige WebIf bug waar ik me van bewust ben is dat je met een EPG Search enigma2 kan laten crashen. Waar dat door komt weet ik niet (gebeurt in C++ code), andere EPG searches zoals autotimer hebben er helemaal geen probleem mee, dus op een of andere manier is het wel webinterface specifiek. De nuttige webif dingen werken wel gewoon, voor zover ik weet?
Aanbevolen berichten