SnijdeA Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Heeft iemand hier de lerende functie van de afstands bedieding van de Vantage 8000 al aan de praat ? Ik krijg het niet voor elkaar. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Jan007 Geplaatst: 9 november 2009 Geplaatst: 9 november 2009 Bij mij werkt het ook niet, zelfs na meerdere pogingen.
SnijdeA Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Geplaatst: 9 november 2009 Origineel bericht van: Jan007 Bij mij werkt het ook niet, zelfs na meerdere pogingen. Jammer. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Gast 44piet Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 Origineel bericht van: ASS-Ware Origineel bericht van: Jan007 Bij mij werkt het ook niet, zelfs na meerdere pogingen. Jammer. Het is eigenlijk ook iets overbodigs .
Jan007 Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 Hoezo overbodig, is toch handig om de TV aan en uit te zetten, met AB van mijn Denon AV-receiver gaat dat zonder problemen.
Gast 44piet Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 Met mijn onkyo ook. en het is met al die afsdtandbedienuigen zo , dat je de orginele vroeg of laat er toch bij moet hebben , wegens functie`s die dieper gaan ,
Gast 44piet Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 En het is natuurlijk wel zo dat de hoofdfunctie`s , decoderen beeld en geluid , en een prettige menu en werking het belangrijkst zijn.En recentelijk komen door de aanbieders de pvr`s in de problemen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen