antonlamers Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Is het mogelijk om op een of andere mannier snael naar een mount te gaan? Ik heb mijn dvd films geript naar de NAS, maar als ik via de DVD player naar d eNAS moet gaan moet ik eerst een aantal keren klikken, eerst nar mnt, dan naar net dan naar de gemounte schijf, daan naar de directory. Is dit niet makkelijker te doen, of is er een DVDplayer die de map onthoud? Anton VU+ Solo2 OpenPli powered Triax 78 Triple LNB Qnap TS-119 NAS
henniek Geplaatst: 8 november 2009 Geplaatst: 8 november 2009 Ik schuif de inhoud van de DVD naar een nieuw gemaakte directory achter hdd/movie/DVD's/..... Dit doe ik met DCC. Daarna start ik DVD-player, en ga ik naar die directory. Vervolgens ga ik op de map VIDEO_TS staan, en druk ik OK. De film start dan, inclusief de menu's, die je kan selecteren met de MENU toets. Zie ook de help toets. Daarna blijft de basis directory onthouden. Ik heb helemaal geen echte speler meer nodig in mijn dreamdoos. DM 8000 + Dm7000s Funke 99 Cm met 13.0,19.2,23.5,28.2 LNB twins vast en draaibaar met stab HH120
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen