crazymans Geplaatst: 29 juni 2002 Geplaatst: 29 juni 2002 Ik heb een Aston Simba 202 die ik via de RF-modulator op de kabel erbij zet. Nu zijn al mijn satelietzenders MONO. In het handboek staat het nergens maar in de winkel is hij mij verkocht een receiver met Stereo RF-modulator. In het setup-menu staat stereo-TV en stereo-Video, maar alles is MONO. Ik heb de audio-aansluitingen op het apparaat nog niet geprobeerd want die staat in de meterkast. ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Murdock Geplaatst: 29 juni 2002 Geplaatst: 29 juni 2002 Haha... Een stereo-modulator ;-) Neen, deze is absoluut MONO! Ik kan me geen consumenten doos voorstellen met stereo-modulator... Dit moet in ieder geval EZB zijn (Enkel zijband). Deze modulatoren zijn te koop, zijn niet goedkoop en verschillen enorm in kwaliteit (kanaalscheiding). Vraag je dealer maar eens om uitleg, want dit klopt niet! Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
crazymans Geplaatst: 29 juni 2002 Auteur Geplaatst: 29 juni 2002 Bedankt :-( ```````,,, ``````(- o)`````` Niets is helemaal waar, -oOO--(-)--OOo-- en misschien zelfs dat niet! Echostar 5020 Samsung SPVR801 VU+ Duo/Enigma2/Openpli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen