Gast Henri Aalten Geplaatst: 9 november 2009 Geplaatst: 9 november 2009 Ik krijg op mijn LG BD 370 maar geen netwerkverbinding ??? Wat heb ik gedaan? Ik heb een UTP kabel rechtstreeks van mijn modem router naar de LG BD 370 aangesloten. Maar ik mijn scherm op TV wordt aangegeven geen verbinding. Hoe nu te handelen ???
Moderator ceesv Geplaatst: 9 november 2009 Moderator Geplaatst: 9 november 2009 Uit de gebruiksaanwijzing: [NETWERK]-menu De instellingen voor [NETWERK] zijn nodig om de functies voor software update, BD Live en You Tube te gebruiken. Sommige BD-ROM schijven kunnen u in staat stellen om speciale BD-ROM sites te openen, indien u de speler op het internet heeft aangesloten. Bijvoorbeeld, indien een BD-ROM site inhoud bevat zoals koppelingen naar filmreclames, dan kunt u de gedownloade online inhoud op de speler bekijken. Om deze functie te gebruiken is het niet nodig dat u verbinding maakt met een pc. Voorbereidingen: • Deze functie vereist een permanent ingeschakelde breedbandinternetverbinding. (Zie pagina 18-19.) • Een BD-ROM schijf die compatible is met deze functie is vereist. Niet alle BD-ROM schijven zijn compatible. IP Modus Als er een DHCP-server op het LAN-netwerk aanwezig is, krijgt deze speler automatisch een IP-adres toegewezen. Als u een breedbandrouter of breedbandmodem gebruikt die een DHCP (Dynamic Host Configuration Protocol)-serverfunctie heeft dan selecteert u [Dynamisch IP]. Het IP-adres wordt automatisch bepaald. Als er een DHCP-server op het netwerk aanwezig is en u wilt het IP-adres met de hand instellen, selecteer dan [statisch IP] en stel vervolgens de opties [iP Adres], [subnet Mask], [Gateway] en [DNS Server] met behulp van [iP Instelling] in. Hoe de netwerkconfiguratie te controleren Selecteer de optie [iP Modus] en controleer de statusindicator voor het netwerk dat boven het menu wordt getoond. (De netwerkstatusindicator verandert naar gelang de netwerkconfiguratie.) IP Instelling Deze optie is alleen beschikbaar als u de optie [iP Modus] hebt ingesteld op [statisch IP]. Selecteer een vak met de v / V / b / B-knoppen. Vul vervolgens met de cijferknoppen een waarde in. Druk nadat [OK] is gemarkeerd op ENTER om de procedure te voltooien en sluit het scherm. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
winwiz Geplaatst: 9 november 2009 Geplaatst: 9 november 2009 RTFM? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
winwiz Geplaatst: 9 november 2009 Geplaatst: 9 november 2009 Hoera weer een probleem minder Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen