Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik zou graag willen weten hoe ik in windows 7 een ander beelscherm in kan stellen.

in windows vista kan ik in het hoofdscherm rechts de muis klikken en dan persoonlijke voorkeur wijzigen endan kom ik bij de keuze of ik monitor 1 of twee wil gebruiken.

in win 7 kan ik ook de persoonlijke voorkeur wijzigen maar dan kom ik bij het wijzigen van de thema's

ik wil eigenlijk gewoon een film afspelen op de computer maar weergeven op mijn lcd tv met hdmi aansluiting welke ook op de laptop aanwezig is.

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

Op mijn laptop kan ik gewoon met rechtsklikken kiezen voor Grafische Eigenschappen en daar kiezen welk scherm ik wil gebruiken. Voorwaarde is wel dat er een 2e scherm aangesloten is.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Skysurfer
Op mijn laptop kan ik gewoon met rechtsklikken kiezen voor Grafische Eigenschappen en daar kiezen welk scherm ik wil gebruiken. Voorwaarde is wel dat er een 2e scherm aangesloten is.

ik had het mischien moeten melden maar mijn laptop heeft een hdmi aansluiting en daar heb ik dan ook het lcd scherm verbonden.
geld het bovenstaande dan ook ?

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

Dat kan ik niet beoordelen want de mijne heeft geen HDMI.

Kan je er niks over terugvinden in de manual?

Dit krijg ik als ik rechtsklik:

rechtsklik.jpg

en dit zit onder Grafische Eigenschappen:

schermeigenschappen.jpg

Geplaatst:

hallo,

bedank voor jullie inzet maar heb het gevonden nu.

je moet de windows knop ingedrukt houden en dan de p toets op het toetsenbord dan krijg je een schermpje waarin je kan kiezen welk scherm of combinatie van schermen je wilt.

dit kan zijn alleen de computer,dupliceren,uitbreiden of alleen op projector.

makkelijk is in mijn mening dupliceren daar je dan met de muis op het tweede scherm en op het laptopscherm werken.

ik hoop ***geen-reclame*** er meerdere mensen profiet van hebben.

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen