Ga naar inhoud


Frontpage website publiceren echter 1 directorie uitsluiten


sretlow

Aanbevolen berichten

Ik heb voor ons zelf een website gemaakt waarin iets wordt verteld over de nieuwe hond enz. Dit heb ik met Frontpage gemaakt en laat ik ook door Frontpage publiseren. Dus gewoon middels FTP wordt deze dan automatisch ge-upload. Ik heb in een directory op de site ook TWG (Tiny Web Gallery) lopen. Hiermee kan ik door gewoon foto's in een bepaalde map te zetten makkelijk een album maken. Dit gaat dus buiten Frontpage om. Maar aangezien de directory ook in dezelfde map (een directory in de root) op de server staat komt deze automatisch ook in Frontpage. Hierdoor met gevolg dat Frontpage vaak de gewijzigde inhoud op de server ziet die nog niet op de lokale pc staat en dus allerlei vragen stelt. Bij verkeerd antwoord haalt hij de gehele map weg of wijzigt een en ander waardoor TWG niet meer goed werkt.

 

Ik wil dus in Frontapge aangeven dat bij het publiceren van de home website een bepaalde directory met rust gelaten moet worden en dus niet moet worden meegenomen bij de publikatie van de site. Kan dit?

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ken frontpage niet goed maar is er geen mogelijkheid om de bestanden die je wil publiceren/ophalen te selecteren en dan via rechtermuisknop op plaatsen/ophalen te klikken?

 

Of in de instellingen iets van "niet automatisch ophalen"?

 

Dit is met dreamweaver wel mogelijk.

Jij bepaald wat je ophaalt en plaatst.

 

En anders een aparte ftp programma gebruiken.

Filezilla is gratis. Of fireftp is een add-on in Firefox.

 

 

 

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...