Gast mistermixer Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 Heb regelmatig het probleem in mytube player ' video not available ' ( dm800 gemini ), maar via normale internet is dit filmpje wel te bekijken . Ook bij behoorlijk wat filmpjes gaat het beeld stotterend of veel te snel tov de klank. Kun je hieraan zelf iets doen of zijn dat gewoon softwarebugs ? Dank voor reaktie !
Roodkapke Geplaatst: 11 november 2009 Geplaatst: 11 november 2009 Niets aan te doen. Is in een formaat die de dreambox niet ondersteund. Mogelijk kan de mytube bedenker/bouwer hier wat aan doen. PLinux member
Gast pieterg Geplaatst: 11 november 2009 Geplaatst: 11 november 2009 mytube is alleen een userinterface. Het afspelen wordt door de gstreamer componenten gedaan, en dan het gros van het werk door de dvbmediasink, die de data min of meer rechstreeks de hardware in stuurt
adri Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Origineel bericht van: pieterg mytube is alleen een userinterface. Het afspelen wordt door de gstreamer componenten gedaan, en dan het gros van het werk door de dvbmediasink, die de data min of meer rechstreeks de hardware in stuurt Eerst had ik ook hetzelfde probleem, na installatie via plugin downloads van PLI jade 3. Later heb ik de laatste versie van de plugin gedownload van www.dreamboxupdate.com en sindsdien is het probleem niet meer opgetreden. Wellicht tijd voor een update van de PLI jade feed? Adri.
Gast pieterg Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Die foutmelding betekent dat er geen ondersteuning is voor het mediaformaat in de stream. Die ondersteuning kan je niet uitbreiden met een update van de plugin (die slechts een userinterface is). Dat kan eventueel alleen als de gstreamer dvbmediasink wordt uitgebreid, gesteld dat de hardware het betreffende formaat wel aankan. En volgens mij heeft de gstreamer sink sinds die tijd ook geen nieuwe mediaformaat ondersteuningen erbij gekregen. Heb je echt met dezelfde filmpjes getest waarmee je eerst die foutmelding krijgt? De jade feed zullen we waarschijnlijk niet meer updaten, we zijn bezig met een volgend image (de dagelijkse OpenPLi beta's voor de release kan je al vast downloaden als je wilt)
Gast mistermixer Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Bedankt allen Heb wat biljartfilmpjes op harde schijf gezet dmv mytube player maar mis nu spijtig genoeg enkele delen van eenzelfde reeks,maker dus format enzo zou toch gelijk moeten zijn.
maveric Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Hoi, Ook ik heb hier sinds enkele dagen last van op mijn dm800? Voorheen niet, heb deze ontvanger drie weken in gebruik. Vooral bij videoclips krijg ik deze melding. Op mijn ontvanger staat newnigma.
rai Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Hier ook het probleem sinds een paar dagen. Denk dat ze toch iets bij Youtube hebben aangepast om e voorkomen dat de content zo makkelijk is te downloaden. Neem maar als search string "Lady gaga telephone". Dan zie je de "Lady Gaga - Telephone (Official Clean Version) ft.". Deze werkte voorheen perfect, maar nu niet meer.
Patman Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 toeval bestaat niet zeggen ze: heb juist vanavond exact hetzelfde geconstateerd...erg veel meldingen "video not available". Jammer..ik deed vaak met de kids..."jullie vragen, ik draai" DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
Gast Sjaaky Geplaatst: 6 april 2010 Geplaatst: 6 april 2010 Youtube heeft zijn api eind 2009 afgesloten voor enkele mediastreamers die geen licentie betalen. Wellicht dat iets dergelijks voor mytube ook het geval is? Zoek op "YouTube pulls a Hulu" (geen idee of directe links naar sites met reclame sindskort weer mag, dus maar even op deze manier).
D_liver Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Alleen iets veranderd in de structuur daardoor werkt het niet meer op de dreambox zal wel snel een fix voor komen. Op de Azboxbox is het inmiddels weer gefixed met de 4749 versie van de fw 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Patman Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 ik hoop op een snelle fix in openpli DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
Mrbeam Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 De oplossing zal toch moeten komen van de maker van de plugin, dan pas kunnen de makers van PLI de nieuwe toevoegen. Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
maveric Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 Origineel bericht van: Patman toeval bestaat niet zeggen ze: heb juist vanavond exact hetzelfde geconstateerd...erg veel meldingen "video not available". Jammer..ik deed vaak met de kids..."jullie vragen, ik draai" ja, veel doen het niet! maar filmpjes bv van particulieren vaak weer wel??
Patman Geplaatst: 7 april 2010 Geplaatst: 7 april 2010 precies...van die concertopnamen met een niet al te beste kwaliteit...die doen het wel.. DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen