YUGI Geplaatst: 10 november 2009 Geplaatst: 10 november 2009 dit is de melding die ik krijg.gebruik vista. De host vanwaar je dit board bezoekt wordt niet herkend als een geldige host. Waarschijnlijk wordt de 'referrer'-variabele geblokkeerd door je firewall. Controleer je firewall-instellingen en probeer het opnieuw. gr
YUGI Geplaatst: 11 november 2009 Auteur Geplaatst: 11 november 2009 ja,sorry kan geen berichten plaatsen op sat4all met firefox.gebruik vista. gr
satencom Geplaatst: 11 november 2009 Geplaatst: 11 november 2009 Firefox verwijderen of firewall uit zetten Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
paardengek Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Heb je al je cookies al eens verwijderd ? Of anders firefox opnieuw installeren. Of je hebt een overactieve firewall ( Norton ? ) Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Poetsdoekje Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Origineel bericht van: YUGI dit is de melding die ik krijg.gebruik vista. De host vanwaar je dit board bezoekt wordt niet herkend als een geldige host. Waarschijnlijk wordt de 'referrer'-variabele geblokkeerd door je firewall. Controleer je firewall-instellingen en probeer het opnieuw. gr Ik gebruik al geruime tijd Firefox en het werkt als een speer bij S4A En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen