Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb een schotel 80 cm uitgericht op turksat 42e. Ontvangst op bv cnn is goed haal ongeveer 92 %. Een aantal zenders kan ik niet ontvangen op mijn humax 5400 zoals star tv, atv en show tv helemaal 0.0 signaal terwijl ik de freq gebruik van lyngsat. Trt kanalen ontvang ik echter wel goed. Iemand een idee?

Geplaatst:

dat komt waarschijnlijk dat je schotel te klein is ,de zenders die je opgeeft zitten op de oost beam en die is op een paar uitzonderingen na hier niet stabiel te ontvangen ,zeker niet met 80cm schotel .

je kan er van uit gaan dat de Horizontale transponders hier moielijk te ontvangen zijn.

er zijn wel wat sterkere bij maar over het algemeen niet .

Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerd
Dreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd
2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm

Arriva 102 mini voor onderweg.

Geplaatst:

De Turksat heeft meerdere beams/transponders. De originele turkse kanalen ontvang je bijna niet omdat de transponder gericht is op het oosten.

Je kan wel de europese turkse kanalen ontvangen zoals euroD en euroStar onmdat de transponder van deze kanalen op het westen is gericht.

Met een schotel van 120 cm en een beetje mooi weer kan je welleens de zenders die op het oosten gericht zijn ontvangen maar niet altijd, hangt namelijk af van je woonplaats etc.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen