kkkkk Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 kan gbox en cccam tegelijke tijd draaien op een DB en als het kan , hoe dan ???
Gusman Geplaatst: 12 november 2009 Geplaatst: 12 november 2009 Origineel bericht van: kkkkk kan gbox en cccam tegelijke tijd draaien op een DB en als het kan , hoe dan ??? Dat is mogelijk, kijk maar eens hier: http://www.pli-images.org/forum/viewthread.php?forum_id=6&thread_id=3896 Succes, Gusman Dreambox 7000s en 500s - Draaibaar schotelsetje - Pli Jade - GBOX - CCCam
kkkkk Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Geplaatst: 13 november 2009 klopt de link wel of zie ik het verkeerd ?
Littlesat Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 Waarom zou je dat willen? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Littlesat Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 Er kan maar 1 emu tegelijkertijd CWs naar de hardware sturen. Daarom adviseer ik eerst CCcam en daarna gbox. Gbox zal dan niet direct CWs-en naar de hardware kunnen sturen. Maar daarom kun je CCcam wel verbinding laten maken met gbox. Omdat het een experiment hebt zul je dan geen last hebben dat je dan van gbox 1 hop minder hebt. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
kkkkk Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Geplaatst: 13 november 2009 kan het instal process wat duidelijker gemaakt worden ???
Littlesat Geplaatst: 13 november 2009 Geplaatst: 13 november 2009 Dat is nu net de hobby-factor.. Kun je telnetten naar je box en wat linux commando's typen? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gusman Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 Origineel bericht van: kkkkk klopt de link wel of zie ik het verkeerd ? Klopt, de "thread" is ouder dan 30 dagen en dan moet je eerst lid worden van het Pli forum voordat je de boel kan bekijken........ Gusman Dreambox 7000s en 500s - Draaibaar schotelsetje - Pli Jade - GBOX - CCCam
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen