Johan45 Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 ja klopt, ik heb er zelfs twee. Vult u rustig aan !!!
RVP Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 Origineel bericht van: Johan45 ja klopt, ik heb er zelfs twee. Wow, dan doe ik iets fout.
Johan45 Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 Als het maar te herstellen is, dan is er niets aan de hand. Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: Johan45 Als het maar te herstellen is, dan is er niets aan de hand. Tot ze op de huwbare leeftijd zijn, dan is de beer pas echt los Ja, het is soms best druk aan tafel. Vult u rustig aan !!!
Gast hummiesat Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 Origineel bericht van: Johan45 ja klopt, ik heb er zelfs twee. Dan heb je twee slanke dochters.
leo1949 Geplaatst: 14 november 2009 Geplaatst: 14 november 2009 Origineel bericht van: hummiesat Dat zal met Paay zonder make up trouwens niet veel anders zijn Ik denk niet dat het de make-up is maar dat ze Gelift en gebotoxed is en met siliconen behandeld. Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast decodertje Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Theo Maassen vliegt paay in de haren in dwdd. wat een rare kwast die theo. voor degene die het gesprek wil bekijken zie http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video-list.627.0.html?&tx_ttnews[cat]=148&kalender=1260409224&tx_ttnews[tt_news]=14109&cHash=c81f6b515a
Gast AlanS Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Inderdaad draait ie een beetje door
Sjattuh Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Het is een mening die hij mag hebben, je vind het leuk/mooi of niet en dan klaar. Maar ze heeft gelijk dat ie gewoon een beetje aandacht loopt te zoeken en wil laten zien van 'kijk eens wat ik allemaal durf te zeggen'. Vraag me af of hij het boekje mee naar huis heeft genomen... Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast hummiesat Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Ach, Theo Maasen. De man met de grappen waar een pak zout nog geen smaak aan kan geven. Heeft ie zijn eigen smoel al eens bekeken? Als je er uitziet alsof je net Mike Tyson ben tegengekomen zou je niet eens in het openbaar mogen verschijnen, laat staan op tv.
Gast Mimisiku Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Ieder het zijne zou ik zo zeggen. Ik heb P.P. al in haar eerste verschijning in de Playboy gezien. Needless to say dat ik deze uitgave graag oversla! IMHO een rare gedachte dat de Playboy zich moet bedruipen van een oude P.P. om zijn blad te verkopen. Laten we wel zijn: Als vent wil je toch iets lekkers en jong te zien krijgen en geen gephotoshopte, gebotoxte en gelifte corifee? Daar betalen we ook voor, omdat je in real life eenmaal op leeftijd waarschijn lijk geen overheerlijke chicks meer scoort (tenzij je over veel geld beschikt). Je lekker vrouw waarmee je getrouwd bent en kinderen hebt is geheel volgens de regel der natuur niet zo mooi meer als dat ze 20 was.
Tonskidutch Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 intussen wordt er in nederland erg goed geanticipeerd op de vergrijzing van de bevolking ciao Goodby Drama Queen Hifi Sean, Doc Mcalmont
rudie1956 Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 Origineel bericht van: Sjattuh Het is een mening die hij mag hebben, je vind het leuk/mooi of niet en dan klaar. Maar ze heeft gelijk dat ie gewoon een beetje aandacht loopt te zoeken en wil laten zien van 'kijk eens wat ik allemaal durf te zeggen'. Vraag me af of hij het boekje mee naar huis heeft genomen... En zij loopt geen aandacht te zoeken,kom toch. Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
dreamlover8000 Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 ik mag geen reclame maken maar zoek eens op botox patricia paay. dan vind je een website met foto's voor en na behandeling met botox.
rudie1956 Geplaatst: 10 december 2009 Geplaatst: 10 december 2009 En maar beweren dat het puur natuur is. Playboy-fotograaf Philip Riches zegt dat álles echt is aan Patricia Paay. "Alleen haar nagels zijn nep". Dokter Schoemacher weet wel beter. Hij vertelt aan het weekblad Story: "Mijn collega dr. Stevens voerde in 2008 een MACS lift (milde facelift) bij Patricia uit. Daar bleef het niet bij, want gelijk met deze lift onderging ze een bovenooglidcorrectie. Zelf vul ik de lijntjes bij haar mond op. Dit noemt Patricia altijd richel-opvullers. Ook voer ik al jarenlang botox-behandelingen bij haar uit en vul ik de lippen op met Restylane." "Naast de borstvergroting- en verkleining, MACS lift, botox-behandelingen, bovenooglidcorrectie, lipopvulling en opvulling van de lijntjes rondom de mond kreeg zij ook witte kronen over de tanden, een kincorrectie ('die was iets te puntig') én een liposuctie van billen en bovenbenen", meldt het weekblad. La Paay liet onlangs nog weten dat ze klaar is met botox. "Nee, dat doe ik niet meer. Dat werkt gewoon niet bij mij. Ik heb te veel expressie in mijn gezicht en met botox zakt alles weg. Ik krijg er ook dikke ogen van." bron: telegraaf Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen